Welke 3 make-up producten... ?

09:00 Nannick 0 Comments


Een tijdje geleden zag ik op beautylab.nl een interessant artikel. Serena had bedacht welke 3 artikelen ze voor de rest van haar leven zou gebruiken als al die andere producten weg moesten. Dat zette me aan het nadenken, en ik kwam er maar niet uit. Ik heb zoveel leuke producten die ik echt niet kan missen in mijn dagelijkse routine. Ik gebruik altijd mascara, oogpotlood, wenkbrauwpotlood, oogschaduw, oogschaduwbasis en ga zo maar door! Maar dit allemaal zijn geen 3 producten, ik heb er goed over nagedacht en uiteindelijk weet ik welke 3 producten ik zou kiezen. Het was geen makkie want ik kwam telkens weer uit op andere producten, en dan had ik me weer bedacht, dus dat schoot niet op. Maar nu weet ik het!
Ik heb mijn keuze dus gemaakt, en het lijkt eigenlijk best makkelijk maar als je er langer over na gaat denken is het echt niet zo makkelijk als het lijkt. Je moet een product hebben dat meerdere functie's heeft, en dat heb ik eigenlijk niet veel. Kijk mee en kom erachter welke 3 producten ik zou kiezen als ik de rest niet meer mocht gebruiken. 


Als aller eerste: mascara! Die was voor mij overduidelijk, zonder mascara zijn mijn wimpers best licht van kleur. En daarom heb ik ook het liefste áltijd mascara op! Het maakt mijn wimpers een stuk zwarter en langer, en dat moet ik hebben. Je hebt door mascara een 'open blik' en dat vind ik altijd wel mooi! Dit is trouwens de Telescopic waterproof mascara van L'Oreal Paris. En zoals je ziet heb ik deze mascara al best lang, de tekst is er bijna helemaal van af, maar hij doet het nog super goed!


Het tweede product wat ik zou kiezen is concealer! Ik heb gekozen voor het Allround Concealer palette van Catrice. Concealer gebruik ik ook vaak, niet elke dag want ik heb niet elke dag puistjes of andere rode vlekjes. Maar als ze er zitten is het een stuk fijner als je ze niet ziet! Deze palette vind ik echt super fijn, natuurlijk omdat gelijk alles erin zit! Vandaar zou ik dit product ook gebruiken, niets is zo irritant als een gezicht vol puistjes. Ik voel me er automatisch minder zelfverzekerd bij.


En dan alweer het laatste product wat ik zou kiezen, is multi- functioneel! Hier heb ik echt super lang over na gedacht, oogpotlood of wenkbrauwpotlood? Ik kon gewoon niet kiezen. Uiteindelijk heb ik voor het wenkbrauwpotlood gekozen. Eigenlijk is het gewoon een oogpotlood maar ik gebruik het voor mijn wenkbrauwen omdat dit precies de goede kleur is. Maar dit product kun je ook gebruiken als oogpotlood, om te, zoals ze dat noemen, 'tightlinen'. Je brengt oogpotlood aan op je bovenste waterlijn, hierdoor krijg je een natuurlijke eyeliner en lijken je wimpers optisch voller! Je kunt het ook op je onderste waterlijn aanbrengen, als eyeliner op je bewegend ooglid en als oogschaduw. Dat laatste klinkt een beetje vaag, maar als je geen oogschaduw kan gebruiken is dit een handige oplossing. Dit product kun je vervagen en zo heb je een licht kleurtje op je ogen wat eruit ziet als oogschaduw. Altijd handig, die functies.

Nu ik er een artikel over geschreven heb, denk ik wel dat ik een goede keuze heb gemaakt. Het zal hopelijk nooit van pas komen maar voor het geval dat, heb ik er al over nagedacht! Stel dat er brand is... dan kan ik niet 'even' snel al mijn make-up bij elkaar gaan zoeken.... Oké stop, laten we daar maar niet over nadenken!

In ieder geval, welke 3 producten zouden jullie kiezen als je de rest niet meer kan gebruiken?
Ik ben heel benieuwd!

Een tijdje geleden zag ik op beautylab.nl een interessant artikel. Serena had bedacht welke 3 artikelen ze voor de rest van haar leven zou ...