Review || Armbanden van sas-bijoux.nl

12:00 Nannick 0 Comments


Deze week stond er ook al een post online met daarin mijn b'day presents. Ik had expres het aller leukste cadeau er niet bijgezet. Want dat zijn namelijk deze prachtige armbanden! Ik had van mijn tante een site doorgestuurd gekregen waar ik iets mocht uitzoeken voor mijn verjaardag, nou hartstikke leuk! Toen ik deze 2 armbanden zag, wist ik het gelijk. Deze worden van mij! Het zijn echt hele mooie armbanden met swarovski stenen, i love it! Als je benieuwd bent naar de armbanden die in dit leuke doosje zitten, klik dan verder!


Dit zijn ze, echt zo mooi! Ze hebben zelfs hun eigen namen, die linker heet Ana - helder kristal en rechtse heet Aphrodite - helder kristal. De stenen zijn van Swarovski, en de kleur is helder kristal.

Ik kreeg de armbanden in een leuk, schattig doosje. En de andere in een zacht zakje met visite kaartjes erbij en zilverpoets doekjes. Even wat random pics!

Aphrodite - helder kristal €25.40

Ana - helder kristal €25.50

Het leuke aan sas- bijoux is, is dat je zelf je armband kunt samenstellen. Het ontwerp blijft wel hetzelfde, maar je kunt de kleuren van de stenen aanpassen in allerlei kleuren. Ze hebben een kleurenpalet met maar liefst 21 verschillende kleuren stenen! Ze hebben echt veel keus. En daarbij kun je ook kiezen hoeveel balletjes je wilt, of welk patroontje je op het ronde steentje wilt hebben. Je kunt het allemaal kiezen, ik zal je verzekeren het is echt moeilijk om te kiezen als je dat allemaal zo ziet!



Het kan zijn dat het ontwerp wat de eigenaressen gemaakt hebben niet om jouw pols past, daar hebben ze ook een oplossing voor. Want alles word speciaal voor jouw op maat gemaakt! Zo kun je dus elke armband die je maar wilt kiezen. De armbanden zijn van goed kwaliteit, en ze verkleuren niet. Ze blijven de hele tijd mooi, en dat moeten we hebben. En sowieso blijven poetsen, niet met een of ander bleekmiddel. Gewoon met een zilverpoets doekje, dat is het makkelijkste en het beste voor de armband!


Je kunt betalen via Ideal, maar je kunt het bedrag overmaken op een rekening of bij levering betalen. Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar www.sas-bijoux.nl ! Hij staat ook bij mijn link pagina, voor als je hem zoekt.

Ik ben erg blij met deze armbanden, en ik draag ze met plezier. En ik ben er uiteraard voorzichtig mee. Ik wil mijn tante en oom bedanken en natuurlijk ook de eigenaressen van sas-bijoux! Ik zou zeker een kijkje nemen op de site, er zitten echt hele mooie armbanden tussen. Wie weet koop jij er ook wel iets ;)

Deze week stond er ook al een post online met daarin mijn b'day presents. Ik had expres het aller leukste cadeau er niet bijgezet....