Limited Edition || Bourjois Paris Delhi Shanghai herfst/winter 2011

11:56 Nannick 0 Comments

Bourjois is bij mij geen onbekend merk, je ziet bij verschillende drogisterijen het Bourjois schap staan. Ik vind de producten altijd net iets te duur, dat is ook de reden dat ik er niks van heb. Maar toen ik deze foto zag van de nieuwe herfst/winter collectie dacht ik echt: 'wauw'! Die nagellak is zo'n mooie kleur, oke die moet ik hebben. De nagellak komt uit de herfst/winter collectie van 2011, dus ik nam ook een kijkje bij de andere producten. Het viel me alleen wel op dat het niet zo'n uitgebreide collectie is. Het bevat lipsticks, nagellak, eyeliner, mascara en een kwast. Maar ik zie geen oogschaduw of blush? Beetje jammer, maar als nog een mooie collectie om te zien! Kijk je mee?

Bourjois heeft zich laten inspireren door de kleding en accessoires die de de vrouw 'van nu' draagt. Deze collectie is ook geinspireerd op de verschillende landen en steden in Europa. Vandaar ook de naam 'Paris Delhi Shanghai'.

Vernis A Ongles 10 jours Kaki €8.50
Aller eerst het product waar ik het meest enthousiast over ben, de nagellak! Een kaki groene kleur, i love it! Bourjois beweerd dat deze nagellak maar liefst 10 dagen goed op de nagels blijft zitten zonder chips. Deze nagellak kost €8.50 en te koop bij de Etos. Die ga ik dus zeker weten aanschaffen!


Sweet Kiss lipsticks €12.50
Er zijn nieuwe lipsticks verkrijgbaar in maar liefst 7 nieuwe kleuren, en bijna allemaal hebben ze een roze tint. De namen zijn:  Fuchsia Cosmopolite, Rose Folk en Rose Cachemire. En de bestaande kleuren: Fuchsia Class, Rose seduisant, Rose pomponne en Rouse Sur Messure



Applicateur pro double embout €9.90
Om die prachtige lipsticks aan te brengen heeft Bourjois ook nog een speciale applicator bij deze collectie gedaan. Het vervaagt de lipstick naar buiten toe. Je moet de lipstick in het midden aanbrengen en naar buiten vervagen.


Liner Feutre Ultra Black €10.90 & Mascara Volume Glamour Ultra Black €12.50
De ogen houdt Bourjois simpel met een zwarte eyeliner en een zwarte mascara!



Dit was de hele collectie al, weinig he? Vergeleken met Catrice en Essence is dit bijna niks. Maar goed, de collectie komt rond augustus/september in de winkels te liggen.
Bourjois kun je onder andere vinden bij Etos, Da, Douglas en Bijenkorf!

Wat vind jij van de Paris Delhi Shanghai collectie? Een tikkeltje saai, of niet?

Bourjois is bij mij geen onbekend merk, je ziet bij verschillende drogisterijen het Bourjois schap staan. Ik vind de producten altijd net ...