Limited Edition || Catrice Bohemia

12:00 Nannick 0 Comments


Yaay! Catrice heeft weer een nieuwe Limited Edition, die geïnspireerd is op de catwalk -shows waar de 'Bohemia style' op dit moment helemaal hip is! Vandaar ook de naam (hoe kan het ook anders) 'Bohemia'. De producten zien er leuk uit en zijn allemaal voorzien van een leuke print.
Een fascinerend samenspel van patronen, kleuren en vormen geïnterpreteerd op een totaal nieuwe manier met warm oranje, bruin en rood tinten tegen de opvallende contrast van diepkobalt blauw. De internationale catwalks zijn bruist van etnisch emoties - een modernetnisch stijl omarmt het eind van de zomer met een adembenemende uitstraling.

Deze collectie is jammer genoeg pas in september/oktober verkrijgbaar bij het Kruidvat, maar omdat Catrice het al vroeg heeft laten weten ga ik jullie ook vast 'lekker' maken! Zoals we gewend zijn van Catrice is dit weer een grote collectie met oogschaduw, eyeliner, bronzer, lipgloss en nagellak! Kijk mee naar de producten...

Absolute Eye Color Mono €2.79
- My Home Is My Sand Castle
- Yes, You Tan
- Bring Me Terra Copper
- Be Indiglow



Loose Powder Eyeliner €3.49
- Be Indiglow
- Nap In The Shade



Definition Bronzer €3.99


Brilliant Lip Gloss €3.79
- My Home Is My Sand Castle
- Yes, You Tan!
- Bring Me Terra Copper
- Looking Sunkissed



Ultimate Nail Laquer €2.49
- Yes, You Tan!
- Bring Me Terra Copper
- Looking Sunkissed
- Be Indiglow



Ik ben erg benieuwd naar deze collectie, echt prachtige kleuren voor de herfst. De oogschaduw en lipgloss bevatten zo te zien echt heel veel glitters, shiny! Stiekem ben ik benieuwd naar de Eyeliner en naar de nagellak kleurtjes 'Yes, You Tan' en 'Bring Me Terra Copper'.

De collectie vind je zoals al eerder in dit artikel gezegd rond september/oktober en de schappen worden niet bijgevuld, je kunt de producten kopen zolang de voorraad strekt. Op=op!

En, is de Bohemia limited edition wat voor jou?

Yaay! Catrice heeft weer een nieuwe Limited Edition, die geïnspireerd is op de catwalk -shows waar de 'Bohemia style' op dit mome...