Review || Catrice Ultimate Nudes

12:00 Nannick 0 Comments


Catrice heeft sinds kort een geweldige (nieuwe) nagellak collectie toegevoegd bij het vaste assortiment. De Ultimate Nudes collectie, ik ben er helemaal weg van. Allemaal nude- kleuren die allemaal even prachtig op je nagels zijn, je kunt ze eventueel ook gebruiken voor een french manicure! Ze zijn heel mooi en het liefst wil ik ze allemaal, ik ben er inmiddels al aan begonnen! Ze zien er mooi uit en zijn fijn in gebruik. Van deze collectie heb ik (tot nu toe) 2 kleuren genaamd Mona Lisa Is Staring Back en Moulin Rouge Light, de namen zijn echt leuk! Klik verder om deze leuke kleurtjes te zien!

Mona Lisa Is Staring Back
Is een parelmoer kleurtje met een mooie glanzende finish, er zitten ook een paar gouden glitters tussen. Ze zijn niet opvallend maar je ziet een lichte gouden shimmer. Ik vind dit een heel mooi kleurtje, in het begin moest ik wennen aan de lichte kleur. Maar na een paar dagen vond ik hem echt super mooi! Hij dekt niet helemaal volledig in 2 laagjes, maar ik vond het goed genoeg. Een lichte nagellak hoeft niet altijd dekkend te zijn. Mona Lisa Is Staring Back is makkelijk om te lakken, niet te dik en het is niet streperig! Op de foto hieronder zie je het witte gedeelte van mijn nagels nog, maar dat houd je altijd met zulke nude- kleuren.


Moulin Rouge Light
Dit vind ik ook een heel mooi kleurtje, het is een peachy, zacht roze kleurtje! Net als de vorige heeft deze ook een glanzende finish, dit keer zonder shimmer. Deze kleur vind ik een beetje moeilijk lakken, omdat hij snel streperig word. Je moet niet te vaak met het kwastje over je nagels gaan, want dan krijg je alleen maar meer strepen (bekijk de foto hieronder). En dat gaat tijdens het drogen niet weg. Moulin Rouge Light is in 2 lagen goed dekkend, maar het lakken gaat dan iets moeilijker. De substantie is ook niet erg fijn, die van Mona Lisa Is Staring Back is dan fijner. Maar ondanks dat is het een super mooi kleurtje, deze kleur ga ik denk ik vaak dragen ook al is het iets moeilijker lakken!


Dit zijn niet de enige kleurtjes uit de Ultimate Nudes collectie, ben je benieuwd naar de andere kleuren? Neem dan een kijkje bij het Catrice schap bij het Kruidvat, ze zijn een deel van het vaste assortiment dus je hebt alle tijd. Ik weet zeker dat er een kleurtje voor jou bij zit!

Ik kan niet wachten om alle andere kleuren uit deze collectie uit te gaan proberen, de nagellak kleurtjes uit deze collectie kosten  €2.49 per stuk! 

Catrice heeft sinds kort een geweldige (nieuwe) nagellak collectie toegevoegd bij het vaste assortiment. De Ultimate Nudes collectie, ik ...