Celeb Look; Lady Gaga

12:00 Nannick 0 Comments


Er is weer een celeb look artikel, dit keer is Lady Gaga aan de beurt! Ze is op 28 maart 1986 in Manhattan geboren, dat maakt haar nu 25. Ze is vanaf 2005 bekend geworden in Nederland. En ik gok dat jullie allemaal wel weten hoe ze eruit ziet, of niet? Extreme make- up en rare fashion outfits, maar daarmee trekt ze wel al onze aandacht. Ze schrijft haar eigen liedjes, ze is zangeres en danseres. Haar eerste single Just Dance is uitgebracht in april 2008, en Pokerface in september 2008. Lady Gaga heeft twee Grammy's gewonnen voor Pokerface en haar debuutalbum The Fame. Maar nu... haar looks!
De looks van Lady Gaga zijn nooit normaal, dat zijn we inmiddels wel van haar gewend. Als ze make- up draagt is het duidelijk goed te zien.


Extreme nep wimpers met veel highlighter en een strik in haar haar. De wimpers zijn iets te groot en opvallend. Verder vind ik die strik in haar haar wel heel leuk!


Check die ring om haar middel vinger! Die is zoo gaaf! Haar ogen zijn mooi opgemaakt met oogschaduw en haar wimpers zijn lekker dik, waarschijnlijk ook nepwimpers. 


Deze look vind ik heel erg gaaf, die blauwe lijn rondom haar ogen is echt heel erg vet! Het staat haar geweldig, en die wimpers zijn wederom ook geweldig. Heb je haar nagellak gezien? Geel!


Oeh roze lippies! Het haar vind ik hier echt lelijk, maar haar make- up daarin tegen vind ik wel erg gaaf. Vooral haar ogen! En ze heeft een mooie blush aangebracht.


Hier draagt Lady Gaga een dubbele eyeliner, iedereen probeert hem na te maken. Het staat gaaf, voor een feestje ofzo. Haar wenkbrauwen vind ik hier echt lelijk, het lijkt wel alsof ze vergeten is om haar wenkbrauwen verder in te kleuren.


Deze foto is wel mooi, allemaal parels op haar gezicht! Pretty!


Wederom geel haar, donkere ogen en fele lippen. Haar ogen vind ik ook hier amazing!


Vinden jullie deze look mooi? Me not.


Nude lips bij Lady Gaga, yeah! En haar ogen zijn hier ook heel erg mooi. Roze oogschaduw, en zwart in de crease.


Guys, did you see her tattoo? 


Deze foto is gemaakt voor haar MAC Lipstick speciaal van Lady Gaga. Ik vind deze foto echt heel erg mooi, ze heeft mooie make- up en natuurlijk de lipstick die ze draagt word ook verkocht bij MAC. Met neutrale make-up en bruintinten lijkt ze ineens een stuk liever. Vind je niet?


Zijn jullie als echte fan al Little Monsters van Lady Gaga? Ik ben geen fan maar sommige liedjes van haar zijn leuk om te horen! Wat jij?

Er is weer een celeb look artikel, dit keer is Lady Gaga aan de beurt! Ze is op 28 maart 1986 in Manhattan geboren, dat maakt haar nu 25. Z...