Review || Een feestje op je nagels met Essence

12:02 Nannick 0 Comments


Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten is het assortiment van Essence (alweer een tijdje geleden) flink vernieuwd. De Special effect toppers kwamen daar zo goed als nieuw bij. En daar was ik ook het meest benieuwd naar, ik had 3 favorieten. En die 3 favorieten heb ik nu eindelijk bij elkaar gesprokkeld, ik moet zeggen dat dat ook een hele opgave was. Als allereerste had ik tegelijkertijd It's Purplicious en Hello Holo, maar eigenlijk wilde ik Circus Confetti ook nog. Maar die was nergens te vinden, tot dat ik deze week in Eindhoven kwam! Daar stond 'ie, de aller laatste! Ik heb hem gelijk uit het schap gegraaid en nu heb ik ze alle drie. Voor €1.79 kan ik ze niet laten liggen! Tijd voor een feestje....op je nagels dan!



Als eerste It's Purplicious, een leuke topper vol met paarse glittertjes! Deze staat erg leuk op een zwarte nagellak. Met deze topper kan je niet lakken zoals je altijd doet met nagellak, maar je moet het deppen. Zo heb je een leuker effect met meer paarse glitters. De glittertjes zijn vierkant en rond door elkaar!


De wel bekende Circus Confetti heb ik nu dus ook. Ik vind het een beetje de goedkopere versie van Happy Birthday van Deborah Lippmann, hij lijkt er wel super veel op. Circus Confetti vind ik de leukste van allemaal, het zijn gewoon allemaal verschillende kleuren.... confetti.


En dan de laatste die ik heb, dit vind ik de minst leuke. Maar des ondanks heb ik hem toch gekocht! Omdat er holografische glitters in zitten! Vandaar ook de naam Hello Holo! Deze glitters kun je wel gewoon lakken, de substantie is heel anders dan bij It's Purplicious en Circus Confetti.

Dit zijn de swatches, ik heb ze niet op mijn nagels gedaan omdat dat een hel is om eraf te halen. Je ziet ze allemaal nog wel een keer verschijnen in een nail of the day! En ja, ik heb echt hard een nagelswatch-wieltje nodig! Iemand tips?


Als laatste heb ik ook nog een nail of the day, want mijn nagels zien er nu lekker vrolijk uit. Ik heb Monalisa is staring back van Catrice als basislaag gebruikt, en daarover heen heb ik Circus Confetti! Echt een feestje en ik word al vrolijk als ik naar mijn nagels kijk!



Hebben jullie de Special effect toppers van Essence al in huis, en hoeveel heb jij er?

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten is het assortiment van Essence (alweer een tijdje geleden) flink vernieuwd. De Special effect ...