Etos summer box - mini producten

12:00 Nannick 0 Comments


Dit schattige doosje zag je in het artikel 'birthday presents' voorbij komen. Ik had deze zomerbox gekregen van mijn vriendin voor mijn verjaardag, ze vond hem schattig en ik geef haar groot gelijk! Volgens de Etos is dit samen de perfecte make- up voor een zomerse dag. In de zomer dragen meiden toch minder make- up, met het warme weer in de zomer (wat ik overigens nog niet gemerkt heb in nederland) moet ik er niet aandenken om lagen foundation en poeder op te hebben. Een blush, oogpotlood en oogschaduw vind ik genoeg! Vandaar in dit doosje een oogpotlood en een oogschaduw. De verpakking ziet er in ieder geval leuk en vrolijk uit, maar is de kwaliteit ook goed?

Het viel me trouwens op dat er heel weinig informatie te vinden is op internet van deze summer box. Alleen wat winactie's van Etos facebookpagina, maar meer niet. What's wrong?




De verpakking ziet er echt vrolijk uit, daar houden we van! Er zitten 2 mini- producten in. Een Eyeshadow powder en een Kohlpencil. De perfecte combinatie was als er ook nog mascara bij zit, haha! Het kohlpencil is eigenlijk gewoon een oogschaduw en kun je op je waterlijn, onder je oog en als eyeliner gebruiken. Super multifunctioneel dus. En de Eyeshadow powder kun je als oogschaduw gebruiken, spreekt voor zich neem ik aan.


Dit is de eyeshadow powder, het is een zilvere kleur vol met shimmer. Er zit een roller in (net zoals bij een deo- roller), als je dat op je ooglid zet en je gaat heen en weer zit de oogschaduw op je oog. Het is misschien een beetje onhandig werken, ik doe het gewoon op mijn vinger of op de kwast en dan breng ik het aan op mijn ogen. Die manier vind ik het makkelijkst werken.


Het mini kohlpencil is ook erg handig, de kleur komt goed over op je ogen. En ook op je waterlijn is 'ie goed te zien! Het heeft een scherpe, maar toch zachte punt. Dat is gunstig want dan doet het tenminste niet zeer op je ogen! Alleen een beetje irritant dat het formaat niet zo groot is.


Dan als laatste de swatches, zoals je kunt zien is de pigmentatie van de oogschaduw en het oogpotlood dik in orde! Het potloodje is mooi zwart, en van de oogschaduw komt echt veel pigment af. Dit zijn overigens bij beide 2 vegen. I'm happy!


Ik ben erg blij met deze summer box, die ga ik zeker vaak gebruiken als ik niet zo zin heb om make- up op te doen. Een simpele shimmer oogschaduw als deze kunnen je ogen oplichten en wakkerder maken! Oogpotlood en mascara erbij, en ik ben alweer klaar. Toppie!

Deze summer box kun je kopen bij de Etos, ik weet niet voor hoelang. En of het in alle finialen te koop is. Ik heb het gekregen dus de prijs weet ik ook niet, maar dat zal vast niet duur zijn!

Dit schattige doosje zag je in het artikel 'birthday presents' voorbij komen. Ik had deze zomerbox gekregen van mijn vriendin voor ...