Ik ben jarig!

08:00 Nannick 0 Comments


Jep, de belangrijkste dag van het jaar is aangebroken! Haha nee grapje, vandaag ben ik jarig! Ik ben nu 15 jaar, wat ik al veel beter vind klinken dan 14. Vind je niet? Ik heb al een paar cadeautjes gekregen waar ik tot nu toe erg blij mee ben. Er volgt later nog een artikel met wat ik gekregen heb (als het geen geld is, hihi). Vandaag is een mooie dag om even terug te kijken naar alles rondom mijn leven. Nee, ik zal er geen saai langdradig verhaal van maken. Mijn leven is niet zo leuk om te lezen haha, het is leuker om mee te maken!

Oké, dit mag even worden gezegt: ik ben heel erg blij met mijn leventje. Nu al. Ik heb nog niet zoveel meegemaakt maar ik vind het nu al prachtig. Ik ben bezig met mijn toekomst (school, studie en beroep) en dat vind ik zelf er leuk. In mijn dromen heb ik mijn ultieme baan, die hopelijk ook uitkomt. En als ik zo door ga, lukt dat me echt wel!

Er is geen dag geweest waarop ik niet heb gelachen, oke dat klinkt eigenlijk overdreven. Maar dat is het serieus echt niet, ik ben (vind ik zelf) een vrolijk meisje dat van lachen houd! Dus eigenlijk zou ik wel heel erg oud moeten worden, oef nog 100 jaar te gaan. Haha als ik eraan denk dan lijkt me het al grappig.


Vorig jaar (precies op deze dag) had ik nog geen beautyblog, toen bestond lovebeautyandmore.nl niet eens. Eigenlijk als ik er zo over nadenk best zonde. Ik ben pas in oktober 2010 begonnen met bloggen, mijn eerste artikel over beauty was op 12 november 2010. Ondertussen staan er al 275 berichten online, met alleen maar over beauty en fashion! Lovebeautyandmore.nl is nog niet zo bekend, voor mij is dat niet belangrijk. Ik doe me ding, en dat vind ik leuk om te doen. De rest komt vanzelf wel, en anders maar niet. Deze beautysite bestaat dus bijna een jaar, en het jaar is echt super snel voorbij gegaan. Binnen (nog geen eens) één jaar heb ik elke dag boven de 300 bezoekers, waarvan ze ook reageren (wat ik erg leuk vind om te lezen!). Daar ben ik stiekem wel trots op!

Ik heb nog ander halve week vakantie, daarna beginnen de schooltijden weer. Ik ben dan bezig met het 4de jaar op de middelbare school. Voor de vakantie heb ik mijn profiel gekozen, cultuur en maatschappij. En ik gok dat het vanaf nu een stuk leuker gaat worden, nu heb ik tenminste vakken waar mijn interesses liggen. Nog 2 jaar en ik ben bezig met een vervolgstudie, hopelijk doe ik dan een journalistiek opleiding. Het liefste wil ik daarna ook nog een visagie opleiding gaan doen. Dan kan ik blijven schrijven over beauty en make- up. Het allerliefste zou ik gewoon visagist worden, maar journalist lijkt me ook heel gaaf. Daar moet ik dus nog over nadenken..

Haha, dat vind ik juist leuk!

Ik ga vandaag lekker genieten dat ik jarig ben, eigenlijk vier ik mijn verjaardag vandaag niet. Er komen wel een paar mensen maar de meeste mensen komen zaterdag (20 augustus) omdat ik dan mijn verjaardag vier. Maar het word sowieso een gezellige dag, zaterdag natuurlijk ook!


Als je je nu nog afvraagt wat ik heb gevraagd als cadeautje....

Jep, de belangrijkste dag van het jaar is aangebroken! Haha nee grapje, vandaag ben ik jarig! Ik ben nu 15 jaar, wat ik al veel beter vind ...