MAX (Action) oogpotlood

12:09 Nannick 0 Comments



Laatst was ik bij de Action en zag ik deze potloodjes, van het merk MAX. MAX is het make- up merk van de budget winkel Action. Het assortiment is niet heel groot maar er zaten wel een paar leuke dingen bij! Zoals 3 potloden voor maar €0.69. Dat is echt niks, dus ik moest ze eigenlijk wel meenemen om uit te testen. Ik ging ervan uit dat de kwaliteit niet om te springen was, maar toch nam ik ze me. Per verpakking zitten er 3 potloodjes, ze hebben verschillende kleuren. Ik heb het doosje met de kleuren zwart, grijs en groen mee genomen. Denk je dat de kwaliteit slecht is?

De verpakking ziet er best goedkoop uit, het is een plastic hoesje met daarop een oog en nog wat tekst. MAX noemt deze potloodjes een eyeliner, wij weten wel beter. Maar ze bedoelen vast dat je deze oogpotloden kunt gebruiken als eyeliner. En wat ik nog het allerleukste vind is dat er een puntenslijper op de dop zit, hoe handig is dat! Het zit trouwens maar op 1 dop, maar die dop kun je natuurlijk verwisselen naar je favoriete kleur.


De potloodjes zien er van zichzelf wél luxe uit (in tegenstelling tot de verpakking), ze zijn een beetje metallic mat. Zoals je ziet zit er hier op de zwarte de dop met de puntenslijper. De potloodjes zijn lang en daardoor liggen ze makkelijk in de hand. En kunnen ze natuurlijk langer mee!


Aan de andere kant van het potlood zit een smudger, hiermee kun je de harde lijnen vervagen. Bijvoorbeeld een lijntje onder je ogen. De smudger is wat hard, maar niet zo hard dat je jezelf er pijn mee doet. Als je een lijn wilt vervagen moet je niet te hard drukken want dan is de lijn zo weg.


En dan nu de swatches, ik was hier erg benieuwd naar omdat het toch niet super goed kwaliteit is. Maar je hebt een puntenslijper en smudger in één oogpotlood, dus dan zullen de swatches ook wel prima zijn toch?


Ik heb ze 2 keer geswatched en ik heb het tweede lijntje vervaagd met de smudger. Alleen bij die groene heb ik het toevallig anders om gedaan. Ik had van de zwarte kleur toch iets meer verwacht, deze lijkt meer op een bruine kleur als je met de smudger erover heen bent gegaan. Maar als nog ben ik erg tevreden voor een potlood van €0.23 per stuk.

Conclusie:
De potloodjes zijn erg fijn (en erg goedkoop, goed voor de portemonnee) en zien er mooi uit. Ze hebben een puntenslijper en een smudger, wat je ook bij duurdere potloden ziet (zoals Max Factor) maar ze hebben dezelfde werking! Ik vind ze erg fijn en ben er blij mee, de volgende keer bij de Action neem ik andere kleuren mee! Ik zie eigenlijk geen nadelen..

Hebben jullie al make- up van de Action geprobeerd? En wat was jullie reactie?

Laatst was ik bij de Action en zag ik deze potloodjes, van het merk MAX. MAX is het make- up merk van de budget winkel Action. Het assorti...