Persoonlijk || My birthday presents

12:00 Nannick 0 Comments


 Afgelopen woensdag (17 augustus) was ik jarig, er waren wat vriendinnen langs gekomen. En verder op de dag had ik mijn cadeautje gekregen van mijn tante en oom, een artikel daarover komt later! Zaterdag vierde ik mijn verjaardag voor de familie, het was een hele gezellige dag en veel gelachen! Daarbij kwamen er ook cadeautjes om de hoek kijken, ik had niet specifiek iets gevraagd 'koop maar gewoon iets wat bij mij past', zei ik steeds. Dat is ze gelukt, en ik ben met alle cadeautjes erg blij. In dit artikel laat ik ze aan jullie zien.

Van sommige producten komt nog een review, niet van allemaal. Als jullie een verzoek hebben dan kun je dat plaatsen in de reacties! Oké, ik heb ook geld gekregen alleen in dit artikel staan nu alleen mijn cadeautjes.


Een cadeaubon van het Kruidvat en de Xenos. Ik ben allebei dol op die winkels! Ik ga ze allebei snel gebruiken, die van het Kruidvat gaat sowieso wel snel op denk ik, haha. Die van de Xenos is trouwens €15 en van het Kruidvat €7.50.


Dan heb ik deze producten van Essence gekregen, haha ik heb ze allemaal nog niet. Dus dat is mooi. Die oogschaduw van Essence is heel mooi als highlighter! En die nagellak die je ziet hoort over de Manicure Tip Painter (die je later in het artikel ziet).


Deze summer box van de Etos is echt super cute! Het is een kohl potloodje en een oogschaduw, die trouwens erg mooi is!


En mijn favoriete tijdschrijft, de Glamour! :) Altijd leuk om te krijgen en ik lees ze altijd met plezier. De beauty- pagina vind ik natuurlijk het leukst.


Dit oogschaduw palette vol met neon kleurtjes heb ik ook gekregen! I like, ik heb ze nog niet geswatched dus ik weet nog niks over de pigmentatie. Maar in ieder geval wel leuk.


Oh, deze parfum sample van Escada ruikt zo lekker! Het leuke is dat ik altijd heel lang doe met samples, best raar. Maar deze ruikt echt god-de-lijk! Als deze op is ga ik zeker weten de grotere versie kopen!


Een giftcard van Pieces met een saldo van €10, ik kom niet zo heel vaak bij de Pieces. Maar dit is zeker een reden om er een keertje te gaan kijken.


Deze heerlijke verzorgingsproducten van de Etos heb ik ook gekregen, een bodybutter (yaay!) en een douche- crème. Eindelijk een bodybutter, en deze ruikt ook zoó lekker. Die bodybutter ga ik denk ik wel reviewen.


En als laatste deze Manicure Tip Painter van Essence, en een vijl. De vijl vind ik echt leuk, lekker kleurrijk. En van die tip painter samen met de doorzichtige lak komt nog wel een nail of the day over, denk ik.

Van de week komt nog een leuk artikel online met het leukste cadeautje dat ik heb gekregen! Dus kom zeker terug om te kijken wat dat is, het is echt prachtig! Wat vinden jullie van mijn b'day presents en welke producten willen jullie terug zien in een review?

 Afgelopen woensdag (17 augustus) was ik jarig, er waren wat vriendinnen langs gekomen. En verder op de dag had ik mijn cadeautje g...