Nail art || stippies

12:00 Nannick 0 Comments

Deze schattige nail- art maakte ik van de week, ik vond hem zo leuk dat ik hem jullie wel moest laten zien! Ik wilde eigenlijk gewoon één kleur op doen, maar dat vond ik een beetje saai. Dus vandaar deze stipjes, je kunt natuurlijk random stipjes maken of lekker straks naast elkaar. Ik heb voor dat laatste gekozen, want als je random stipjes maakt dan zijn je nagels niet allemaal gelijk. En het liefst wil ik dat wel! Het is heel makkelijk om te maken, het enige wat je nodig hebt is een vaste hand, een dottingtool en nagellak!



Ik heb You belong to me van Essence gebruikt als basis. En daarover heen heb ik met een witte kleur stipjes aangebracht. Je kunt dit ook met andere kleuren doen, of allemaal verschillende kleuren stipjes. Kortom je kunt er veel verschillende dingen mee doen!'

Hoe maak je het?
- Breng eerst een base coat aan
- Lak je nagel met een kleur
- Bepaal of je random stipjes doet of netjes naast elkaar
- Als je netjes naast elkaar doet bepaal dan hoeveel rijen je naast elkaar doet
- Zet de stipjes met een dottingtool of saté- prikker. Zorg dat niet té kleine stipjes worden
- Top coat erover heen en klaar!


Zie je trouwens die ene zielige nagel, mijn ringvinger? Die nagel is afgebroken ;(

De volgende keer maak ik een iets moeilijkere nail- art, ik moet alleen nog even kijken wat. Hebben jullie nog wat ideetjes wat je graag wilt zien? Als je deze nail- art ook gaat doen, succes!

Deze schattige nail- art maakte ik van de week, ik vond hem zo leuk dat ik hem jullie wel moest laten zien! Ik wilde eigenlijk gewoon éé...