Limited Edition || Pupa Folk waves herfstcollectie 2011

12:00 Nannick 0 Comments


Van Peru tot aan de Russische steppen met een vleugje jaren 70; welkom in de wereld van folk gemixt met sensualiteit, ongetemde passie, hippie stijl en grafische kleuren. Het gelaat is natuurlijk, mat en stralend. Parelachtige en satijnen kleuren geven de ogen intense kleuren voor een hypnotische en magnetische make-up die compleet gemaakt wordt door de glans van de eyeliner. De lippen zijn gehuld in nude kleuren verrijkt met gouden parels voor een delicaat en een geraffineerd effect. De nagels zijn elegant getint met oranje, aubergine en blauw.
Op de belangrijkste dag van het hele jaar mag ik jullie de nieuwe herfstcollectie van Pupa "Folk Waves" laten zien, waarom is het de belangrijkste dag van het jaar? Omdat ik vandaag jarig ben! Ik ben 15 jaar geworden. Maar goed even terug naar de collectie, het is een prachtige collectie. Uiteraard is het een limited edition die je eind augustus al kan kopen in verschillende winkels. Dat is best vroeg, voor een herfst collectie maar ik laat je nu alvast de collectie zien!


Pearl effect baked eyeshadow dual purpose €15.50
Een fijne parelachtige textuur voor een ongelofelijk glanzend resultaat. Je kunt ze zowel droog als nat aanbrengen.
01 Copper Brown, 02 Dark Brown, 03 Rose Beige


Satin effect baked eyeshadow dual purpose €15.50
Een buitengewoon zijdezachte textuur voor een elegant resultaat. Er zijn 3 nieuwe kleuren beschikbaar, die je ook droog en nat kunt gebruiken.
302 Aubergine, 601 Teal Blue, 801 Greige




Intense and luminous color eyeliner €12.95
Een glanzende lijn omlijst de ogen en omhult ze met krachtige kleuren. Extreem glanzend met een metallic finish & long lasting. De zachte formule glijd eenvoudig over het ooglid en is makkelijk te vervagen of te mengen door de zachte applicator.
302 Aubergine, 500 Teal Blue



Color intense lipstick - absolute cover €18.50
Twee nieuwe kleuren verrijkt met gouden parels voor twee verschillende stijlvolle looks.
29 Nude Beige, 30 Tangerine Orange



Maxi silk effect baked blush trio €25.95
De ultieme luminous finish. De exclusieve gebakken poeder van Pupa nu in een limited edition met 2 roze kleuren gecombineerd. Een matte kleur gecombineerd met een glanzende kleur en een extra- parelachtige kleur voor een stralend make- up resultaat.
01 Pink Harmony


Glossy nail polish €6.25
Speel met kleur! De perfecte kleuren om te combineren met de look van de ogen en lippen.
406 Aubergine, 510 Tangerine Orange, 719 Teal Blue
Dit was de herfstcollectie van Pupa alweer, mijn favorieten zijn de blushes en de pearl baked eyeshadow. Ik ga er denk ik toch niks van kopen omdat ik het te duur vind maar als nog hou ik jullie graag op de hoogte.

Wat vind jij van deze collectie? Heb jij al een paar favorieten?

Van Peru tot aan de Russische steppen met een vleugje jaren 70; welkom in de wereld van folk gemixt met sensualiteit, ongetemde passie, ...