Tag; Ben jij een echte beautyfreak?

12:00 Nannick 0 Comments


Deze tag zul je waarschijnlijk op veel verschillende blogs zijn tegengekomen, alleen ik vind het een leuke tag dus vandaar wil ik hem toch even delen. Ik blog bijna één jaar, dat is eigenlijk als ik erover na denk best kort. Maar in die tijd heb ik echt heel veel geleerd over beauty en is het inmiddels mijn passie! Ik vind het super leuk, en mijn stash is in dit jaar echt heel erg gegroeid. Het bloggen vind ik geweldig, het foto's maken van producten en ook het reviewen. Alles is leuk om een beautyblogger te zijn, maar ben ik nou een echte beautyfreak?

Wat is het laatste beautyproduct wat je heb gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?

Oke, dit is heel makkelijk. Eigenlijk spaar ik nooit voor beauty- spulletjes. Ik koop het als ik geld heb, maar ik hoef eigenlijk nooit te sparen. En ik ben bang dat ik dat ook niet vol hou. Ik gebruik geen dure producten, dus dan valt 'het sparen' ook al af.

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Dit is een moeilijke vraag, hier heb ik lang over nagedacht. Maar uiteindelijk is het oogschaduw geworden, dat komt omdat ik oogschaduw het leukste beautyproduct vind. Het is heel veelzijdig, je kunt er super mooie en veel verschillende dingen mee doen. En dat is ook de reden waarom ik oogschaduw zo leuk vind, en ook waarom ik oogschaduw zou willen zijn!


Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Ik heb eigenlijk geen vriendinnen die net zoveel van beauty houden als ik dat doe. Dat klinkt eigenlijk best zielig, haha. Maar dat is het niet, natuurlijk kan ik met mijn vriendinnen over die ene blush of oogschaduw praten. Ze vinden het niet erg, maar hebben er niet zoveel mee als ik. Dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik praat niet de hele tijd over beauty producten, dus dat scheelt weer!

Wanneer was de laatste keer dat jij make- up hebt weggegooid?
Ik gooi geen make- up weg, behalve als het er natuurlijk super vies uit ziet. En als ik denk dat het verstandig is om niet meer te gebruiken, dan gooi ik het ook weg. Ik heb niet super veel make- up (al vinden de mensen om mij heen van wel, maar daar ben ik het niet mee eens, haha) en ik gooi ook echt niet zomaar make- up weg. Dat is zonde, wie weet heb je het nog een keertje nodig! Het enige wat ik vaak weg gooi is mascara, om de 4 maanden ofzo. Maar dat heeft iedereen wel, denk ik!

Hoe begon de make- up gekte bij jou?
Ik weet dat nog heel erg goed, omdat het ongeveer een jaar geleden was. Ik volgde heel veel beautyblogs, en ik vond het zo leuk om te lezen dat ik zelf meer beautyproducten ging kopen. En op een gegeven moment bedacht ik me om mijn eigen beautyblog te beginnen! En dat is dan lovebeautyandmore.nl geworden. Voor dat ik begon met deze site en het volgen van beautyblogs, droeg ik ook al make-up. Maar nog geen blush of bronzer. Ik was toen ook niet zo bezig met oogschaduw, terwijl ik nu juist heel erg veel met oogschaduw bezig ben.


Als een niet- make-up- freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt , geef jij dan een eerlijk antwoord?
Het is me nog niet zo vaak gevraagd, laatst kreeg ik van een vriendin de vraag 'hee, hoeveel nagellak heb jij eigenlijk wel niet?'. Ik antwoord sowieso altijd eerlijk, maar eigenlijk heb ik het nog nooit geteld. Het gaat mij niet om de hoeveelheid, meer of dat het mooi is en een goede kwaliteit heeft. Oke, ik ben blij met mijn (best wel grote) nagellak/oogschaduw stash maar voor mij heeft de hoeveelheid niet veel waarde.

Hoe vaak ga jij langs de drogist, zonder dat je echt iets nodig hebt?
Ik ga sowieso één keer in de week langs de drogist, meestal heb ik ook niets nodig maar het is dan leuk om te kijken. En meestal koop ik dan ook iets, maar ik ben ook wel eens langs alle make- up schappen gelopen zonder iets te kopen. Toen ik daarna de winkel uitliep, voelde ik me toch wel een klein beetje trots!

Hoeveel tijd besteed jij per dag op internet, lezend over beauty?
Uh, ik schaam me een beetje. Dat is eigenlijk best wel veel! Ik lees super veel op het internet, sowieso minimaal een uur voor alle bloglovin artikelen van allerlei beautyblogs. Daarnaast lees ik veel over make- up op internet om er meer over te weten te komen. Dus ik denk bij elkaar ongeveer 3 uur, is dat veel?


Wat is je favoriete make- up item?
Wow, als je dat nog niet weet. Oogschaduw natuurlijk! En op dit moment mijn geliefde Oh So Special palette van Sleek, overigens mijn eerste Sleek palette!

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Ik heb een wishlist, er staan heel veel dingen op. De dingen die ik echt graag wil hebben staan hier.

Geef deze tag door aan 3 bloggers waarvan jij weet dat het echte make- up freaks zijn.
Oke, makkelijk. Ik geef deze tag gewoon aan iedereen door, als jij hem over wilt nemen, ga je gang! Laat bij de reacties een link achter dan kan ik hem ook lezen als jij het op je eigen blog zet.

Ik heb dan wel een beautyblog, waar ik ontzettend blij mee ben. Maar volgens mij ben ik geen erge beautyfreak? Of wel?


Bron: weheartit

Deze tag zul je waarschijnlijk op veel verschillende blogs zijn tegengekomen, alleen ik vind het een leuke tag dus vandaar wil ik hem toch ...