Tip: Opberg/decoratie doosjes van de Xenos

12:00 Nannick 0 Comments


Sinds kort heb ik deze geweldige en vrolijke doosjes op mijn kamer gezet. Mijn bureau is 2 meter en daarom perfect om er genoeg troep op te gooien waardoor ik het elke week kan opruimen. Ik hou er niet van als mijn bureau onder de troep ligt, want dan kan ik niet werken. Dus ik moest een oplossing gaan zoeken. Bij de Xenos kwam ik geweldige decoratie doosjes tegen, eigenlijk zijn het voor mij opberg- doosjes (dus ik noem ze zo). Met een super leuk patroontje, het paste helemaal bij mijn kamer! Ik had er 2 mee genomen, binnen no- time zaten alle 2 de doosjes vol dus kocht ik er nog 2 bij!



Ik heb nu 4 van deze vrolijke doosjes op mijn kamer staan, ze hebben zo'n leuk printje! De doosjes zijn (volgens mij) in 4 verschillende formaten. Ik heb 3 verschillende formaten (2 grote, minder grote en kleine). Zo kan ik ze gemakkelijk schuin op elkaar stapelen. Bij de Xenos waar ik was hadden ze maar 1 patroon, en dat was deze dus. Ik heb eigenlijk niet verder gezocht omdat ik deze zo leuk vind!


Boven mijn bureau heb ik een plank tegen de muur waar van alles op staat, en het is nu heel netjes. Want alles zit in die 2 doosjes! Dat linkse zilveren ding wat je ziet staan op de foto is mijn (grote) spaarvarken, haha!


En de andere 2 doosjes staan op de hoek van mijn bureau, het staat echt super leuk. Deze doosjes zijn allebei wat groter qua formaat omdat op mijn bureau gewoon meer troep ligt, haha. Oke, vooruit nog een sneak peek van wat er in de doosjes zit. Het grootste doosje is mijn favoriet!

Rommel, zoals gewoonlijk.

Maskers, testers, samples en ga maar door!

Het grootste doosje kost volgens mij €1.19, geen geld dus! Hoe kleiner de doosjes, hoe minder geld je er voor betaald.


Ik ben een absolute fan van de Xenos, ik vind het een heerlijke winkel om lekker rond te snuffelen. Deze opberg- doosjes moeten jullie gewoon ontdekken! En voor het geld kun je het niet laten liggen!

Sinds kort heb ik deze geweldige en vrolijke doosjes op mijn kamer gezet. Mijn bureau is 2 meter en daarom perfect om er genoeg troep op te...