Top 3 Favoriete cosmetica merken

12:00 Nannick 0 Comments


Ik heb best wel veel make- up van verschillende merken, soms slaat het ook helemaal nergens op. Dan ziet het er heel goed uit, maar dan is de pigmentatie heel slecht. Beetje jammer, maar zo zijn er ook cosmetica merken die allemaal aan mijn verwachtingen voldoen. En dat moeten we hebben. In dit artikel laat ik jullie mijn top 3 favoriete cosmetica merken zien! Ik koop eigenlijk altijd budget producten, dus verwacht geen dure merken. Ben je benieuwd naar mijn favoriete merken?


Op nummer 3 staat Paris Memories, ik heb al eerder over dit merk verteld en toen was ik ook al zo enthousiast. Het is een mooi budget merk wat ook een goede kwaliteit heeft. Het enige nadeel is dat er niet zoveel verkooppunten zijn. Bij de Douglas zag ik ze laatst ook, en bij de Surprise Shop sowieso. Ik heb van Paris Memories oogschaduw paletten en nagellak. En alles is prima!


Essence staat op nummer 2 omdat het ook budget is en ze hebben een lekker groot assortiment. De kwaliteit is bij sommige producten ver te zoeken. Maar de meerderheid van de producten heeft zeker een goede kwaliteit. Het lijkt erop dat Essence steeds beter gaat worden, en daar hou ik van. Ik heb veel producten van Essence van nagellak tot kwasten. Het is goed en lekker goedkoop!


Mijn favoriete cosmetica merk dat op nummer 1 staat is duidelijk Catrice! Het merk is iets duurder als Essence maar dat mag ook wel want de kwaliteit is ook beter. Bij Catrice hebben ze veel leuke producten en ook niet voor een duur bedrag. Ze hebben een groot assortiment, en ik zou alles wel willen hebben. Alles heeft gewoon een goede kwaliteit en de Limited Edition's van Catrice vind ik ook altijd zo leuk. Sinds dat het assortiment vernieuwd is (ook bij mijn Kruidvat) koop ik er steeds meer van. Ook van dit merk heb ik inmiddels al een aardige stash!

Wat zijn jouw favoriete cosmetica merken, ben jij ook van de budget producten of meer van de duurdere merken? Laat het me weten bij de comments!

Ik heb best wel veel make- up van verschillende merken, soms slaat het ook helemaal nergens op. Dan ziet het er heel goed uit, maar dan i...