Limited Edition || Catrice "Big City Life"

12:00 Nannick 0 Comments


Mag ik even gek doen.. ? Catrice is amazing! Ik zei het al op twitter: 'Ik wil gewoon alles hebben van de Big City Life LE'. En daarmee bedoel ik dat deze collectie gewoon awesome is! Dit keer heeft Catrice echt werk gemaakt voor hun limited editions. Net zoals bij de Papagena collectie is deze collectie gewoon helemaal perfect. De kleuren samenstellingen, de producten, gewoon alles! Er zitten 4 Deze collectie komt half oktober/eind november in de winkels. Er komen 4 grote palette's uit met als thema: Berlin, London, New York en Sydney met de daarbij horende kleuren nagellak. Ik heb nog even de tijd om te gaan sparen. Kijken jullie mee naar de geweldige producten?

Alle palette's gaan €6.99 kosten en de nagellak €2.49. De prijs voor de palette's zijn wat duurder dan normaal, maar ik vind het drie dubbel dwars waard. Kijk mee, wedden dat jij enthousiast wordt?



The Berlin Collection, Eye and Cheek palette €6.99
Veel bruin en nude tinten, dit palette is perfect voor mij! Dit palette doet me een beetje denken aan het Too Faced Natural Eye Palette. Bij dit palette zitten niet alleen oogschaduwkleuren maar ook de blush zit erbij. Met een eyeliner en een kwastje.



The London Collection, Eye and Cheek palette €6.99
De kleuren doen me denken aan het populaire palette van Essence in de I Love Berlin collectie. Die heb ik ook, jammer genoeg doe ik er niets mee. Ook hier zitten oogschaduwkleuren, blushes, eyeliner en kwasten bij. 



The New York Collection, Eye and Cheek palette €6.99
Dit palette heeft een mooie kleuren-combinatie met een beetje donkere tinten (vergeleken met het vorige palette). Wat ik ook zo leuk vind bij deze palette's is dat de namen erboven zijn geschreven!



The Sydney Collection, Eye and Cheek palette €6.99
Over dit palette ben ik ook heel enthousiast, de kleuren zijn gewoon mooi en makkelijk te gebruiken voor overdag! Bondi Beach zou wel eens een mooie highlighter kunnen zijn. 

Over de palette's ben ik zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen lezen erg enthousiast, mijn favorieten zijn het Berlin en Sydney palette. Grote kans dat ik die dan ook allebei ga kopen, yeah! Bij elk palette is er ook een bijpassende kleur nagellak uitgebracht. 4 nieuwe leuke kleuren erbij voor €2.49.


Hoort bij het London palette.

Bij de Berlin palette.



Hoort bij het Sydney palette.


Hoort bij het New York palette.

Ik ben erg benieuwd of de gele nagellak kleur bij het Berlin palette een dupe is van Bye, Bye Birdy! Want die is namelijk uit het assortiment. We zullen zien. Voor de rest spreekt de nagellak kleur van het Berlin palette mij ook wel aan. 

Deze collectie is half oktober/begin november in het Kruidvat schap te zien, ik zou er snel bij zijn want volgens mij is deze limited edition heel snel uitverkocht. Ik hoop dat ik het Berlin en Sydney palette kan kopen, ze zijn zo mooi. De doosjes zijn wel van karton, maar dat vergeten we gewoon even. Alleen al die verpakking is leuk om in je stash te hebben, of niet dan?

Welke is jouw favoriet? Vinden jullie deze collectie ook zo geweldig en wat ga je er van kopen?

Mag ik even gek doen.. ? Catrice is amazing!  Ik zei het al op twitter: 'Ik wil gewoon alles hebben van de Big City Life LE'. En ...