Celeb Look: Katy Perry

12:58 Nannick 0 Comments


Katy Perry is een Amerikaanse popzangeres die we allemaal waarschijnlijk wel kennen. Ze is bekend geworden door haar liedjes: I Kissed A Girl, Hot 'n Cold, California Gurls, Fireworks en ET. I Kissed A Girl is denk ik een van haar bekendste nummers, het stond op nummer 1 in twintig verschillende landen! Haar volledige naam is Katheryn Elizabeth Hudson, ze is geboren op 25 oktober in 1984. Katy Perry is actrice en schrijft haar eigen liedjes. Kennen jullie Gym Class Heroes (van Stereo hearts?), toen Katy Perry nog niet zo bekend was heeft ze in hun videoclip gespeeld bij het liedje Cupid's Chokehold. I Kissed A Girl is denk ik een van haar bekendste nummers, het stond op nummer 1 in twintig verschillende landen! Genoeg gepraat, over naar de looks van Katy Perry!



Katy Perry heeft ook al een tijdje geleden haar eigen parfum uitgebracht genaamd "Purr". De look bij deze foto vind ik erg mooi. Die prachtige wing eyeliner en haar blush is zo mooi op haar bleke huid. Dat pakje is overigens wel een beetje vaag, maar ik snap wel dat dat bij de parfum flacon hoort haha.


Haar ogen heeft ze opgemaakt met paars op haar ooglid en geel op haar onderste wimperrand. Het is een mooie look alleen ik vind de kleuren combinatie geel en paars een beetje mislukt. Haar lippen zijn hier wel amazing! Echt een hele mooi kleur! Zie je mij jaloers zijn?


Hier vind ik haar oogmake- up wel mooi, een beetje dezelfde kleurencombinaties en haar lippen zijn weer zo mooi! Katy Perry... vertel ons welke kleur dat is!


Haha die ring is zo gaaf! Die wil ik ook haha! Bij deze foto vind ik haar er een beetje oud uitzien, waarschijnlijk komt dit door de grauwheid van de foto. Haar make up is lekker naturel, wat we niet snel zien bij Katy Perry. 


Wohooo smile! Haar ogen vind ik hier heel erg mooi opgemaakt, bruintinten! En een mooie felle kleur lipgloss. I like!


Deze foto vind ik echt heel erg gaaf! Haar wenkbrauwen, lippen en ogen, eyeliner: alles is gewoon perfect. Die eyeliner vind ik erg mooi en de daarbij horende subtiele oogschaduw past er goed bij. En die kleur op haar lippen; AWESOME!


Hier daar heeft ze weer haar matte mooie lippen! Haar signature look. De oogmake- up vind ik ook mooi. Wat ik overigens ook knap vind is dat haar foundation precies gelijk is als de kleur van haar hals en schouders. 


Natuurlijk kon ik deze foto's niet weglaten. De foto's van de make up uit de videoclip E.T.! Deze make- up is echt heel erg goed. Kijk maar eens naar al die details op haar voorhoofd, zo mooi en knap als je dat kan  maken. Props voor die visagist zeg! Haar ogen zijn ook zo mooi gemaakt, alles is precies hetzelfde. Bij deze onderste foto kun je goed zien dat de roze kleur haar botten benadrukt. Kijk maar naar de kaaklijnen.


Wat vind jij van Katy Perry en haar make- up looks? En nu ben ik ook benieuwd naar jouw mening over de laatste 2 foto's!

Katy Perry is een Amerikaanse popzangeres die we allemaal waarschijnlijk wel kennen. Ze is bekend geworden door haar liedjes: I Kissed A Gi...