Delicious food!

12:00 Nannick 0 Comments


Iets wat jullie misschien nog niet weten, maar waar ik toch echt van hou is: eten! Mijn dag kan soms echt weer helemaal goed zijn als ik lekker gegeten heb. En dan heb ik het bijvoorbeeld niet over allemaal vet eten, oké dat hoort er ook bij. Maar bijvoorbeeld grieks, vind ik ook lekker! En dat is niet vet. Overdag eet ik best veel, volgens mij meer dan een gemiddeld meisje. Mij kun je 's ochtends echt wakker maken met een pizza of een bord met lekker eten. Ik eet het gewoon op, sommige meiden moeten er niet aan denken maar mij lijkt het me wel lekker. Ik ken ook genoeg meiden die 's ochtends niet kunnen eten, daar heb ik nou nooit last van. Ik eet gewoon de hele dag door, als ik zin heb in eten dan pak ik het gewoon. Sinds kort heb ik een geweldige website ontdekt, -hoe raad je het- met lekker eten!


Deze site heet www.culy.nl! Op deze site komen dagelijks artikelen over eten, handige tips voor in de keuken, filmpjes of gewoon foto's van lekker eten! Je word elke dag weer vermaakt met een 'lekker' artikel.  Het doel van deze site is om je te laten verassen, over hoe lekker 'eten' wel niet kan zijn!

De site ziet er al heel erg lekker en mooi uit. Handig en overzichtelijk, de recepten die erop staan zijn ook erg leuk. Ik zou zelf bijvoorbeeld crepes met vanille ijs willen eten of m&m confetti koekjes willen eten! Het ziet er allemaal zo lekker uit, en ik ga zelf zeker wat dingen proberen te maken. Die confetti koekjes zien er zo lekker uit. Moet je kijken! Dat ziet er gewoon té lekker uit.


En.. heb jij een blackberry? Dan zijn deze blackberry cupcakes perfect voor jou! Zien ze er niet leuk uit!?


Kijk deze schattige kiwi- chocolade lolly's, eigenlijk hou ik niet van kiwi's maar ze zien er wel lekker uit! Die chocolade doet het 'em gewoon. Wel lekker als toetje, ofzo!


Dit ziet er eigenlijk ook wel lekker uit, weet je wat dat zijn? Penne! Dat zijn pastasoorten die je moet koken voor in je spaghetti. Maar die kan je dus ook frituren, weet je hoe lekker dit eruit ziet!


Eigenlijk moeten jullie gewoon even een kijkje nemen op die site, het is echt een sensatie! Ik weet zeker dat jij daar ook iets hééél lekkers gaat vinden! Ik ga binnenkort echt wel die dingen die ik hierboven heb gezet maken, het ziet er nogmaals echt lekker uit. Zie je, ik kan gewoon niet meer iets anders zeggen!

Kunnen jullie ook zo genieten van lekker eten? Ik ben vast niet de enige! En kenden jullie deze geweldig lekkere site al?

Iets wat jullie misschien nog niet weten, maar waar ik toch echt van hou is: eten! Mijn dag kan soms echt weer helemaal goed zijn als ik le...