Ebay most wanted top 5

12:00 Nannick 0 Comments

Ebay is een Geweldige Amerikaanse site met de hoofdletter 'g', eigenlijk een webshop. Alles wat je maar zoekt hebben ze daar. Er zijn vele gebruikers die spullen op Ebay verkopen. Ebay staat bekend om zijn lage prijzen. Soms zijn de spullen maar een paar cent. Ik heb nog nooit op Ebay iets gekocht maar ik kijk er eigenlijk heel erg vaak. In dit artikel laat ik jullie mijn most wanted zien! Misschien ga ik ze binnenkort kopen want ze zijn allemaal amazing!


1. Camera ketting 12.99 dollar
Deze ketting staat op nummer 1, ik hou van foto's maken en deze ketting is echt zo mooi. Gewoon een camera om je nek hangen, hoe leuk is dat? En in plaats van een lens, een dikke diamant! De ketting is best lang maar dat is juist leuk. Zo staat een simpel wit/zwart t-shirt al een stuk leuker. Lovely!


2. Double Ring Love 5.75 dollar
Ik hou van double ringen, dat is nu helemaal hip. Het lijkt me best wel raar, je moet er denk ik aan wennen. Maar deze ring met de tekst 'Love' vind ik echt zo leuk! Ze verkopen hem ook in het goud, maar silver staat bij mij mooier.

3. Uilen ketting 3.99 dollar 
Net zoals bij de camera, hoe leuk is het om een uil om je nek te hebben hangen. Voor mij super leuk, lekker vintage. Ik kan alleen nog niet kiezen of ik een uil wil mét klokje of zonder klokje. Het is allebei leuk!

4. Ipod hoesje 2.35 dollar
Mijn hoesje voor mijn ipod is simpel, zwart. Dat vind ik nu wel weer genoeg, ik wil een leukere hebben. Op Ebay.com staan er héél veel! Ik wil het liefst niet te druk, en dit is super grappig. Je kan die stickertjes op het knopje plakken. Vet schattig, er zit dan een panda op je knopje. Haha als ik er aan denk is het al leuk!

5. Kwastenset 3.98 dollar
Ik ben er nog niet over uit of ik kwasten via Ebay.com ga kopen. Aan de kwaliteit kan het niet liggen, de meeste kwasten zijn over het algemeen goed. Er valt niet veel over te zeggen, hier ga ik nog over nadenken.

Dit is mijn top 5, ik vind ze zo leuk dat ik mezelf overgehaald heb om het te kopen. Ik wil gewoon een ervaring met Ebay.com hebben. Wedden dat ik het dan vaker ga doen, haha. Je moet wel op de feedback van de verkoper letten, als die onder de 85% zit kan je beter naar een andere verkoper gaan zoeken. Het komt wel uit andere landen, dus alles niet even betrouwbaar.

Wat vinden jullie van deze top 5 ebay spulletjes? Kijken jullie vaak op ebay en hebben jullie toevallig al iets gekocht en wat was jullie ervaring? Ik ben benieuwd!

Ebay is een Geweldige Amerikaanse site met de hoofdletter 'g', eigenlijk een webshop. Alles wat je maar zoekt hebben ze daar. Er zij...