Essence Quattro Eyeshadow 02 Chic-Ify

14:15 Nannick 0 Comments


Laatst in het Kruidvat lag bijna alles voor €1 euro. Zelfs de Eye Souffle's van de Ballerina Backstage collectie. Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt, ik kocht deze quattro van Essence. Nu ik erover nadenk heb ik alle kleuren uit deze quattro al. Maar ik wilde graag de kwaliteit testen en er leuke looks mee maken. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als er een paar kleuren bij elkaar zitten kan ik veel gemakkelijker looks bedenken. Misschien omdat ik de kleuren dan al bij elkaar zie? Met deze quattro heb ik ook een look gemaakt, die ik normaal niet zou bedenken. Maar dat zien jullie morgen wel, eerst deze quattro!



De verpakking ziet er leuk uit, simpel en doorzichtig. Er zit 5 gram oogschaduw in. Ik heb Chic-Ify, er zitten mooie kleuren in die je goed met elkaar kunt combineren. Wat ik ook fijn vind is dat alle rondjes ongeveer even groot zijn. Want ik gebruik ze allemaal even veel en het zou zonde zijn als de ene kleur dan sneller opgaat omdat er minder in zit. De oogschaduw is heel zuinig in gebruik! Als je je kwast heel zachtjes in de oogschaduw dept zit er al veel op. Dat vind ik echt een pluspunt! Bij Essence heb ik heel vaak dat als ik het 1 keer geswatched heb, dat gelijk al een heel stuk oogschaduw weg is.


Ik heb de oogschaduw aangebracht met 1 veeg zonder oogschaduwbasis. De pigmentatie is goed. Ik had eigenlijk wel wat meer van die roze kleur verwacht, die mag van mij wel iets gepigmenteerder. De rest van de kleuren vind ik heel erg mooi. Bij deze oogschaduw moet je wel oppassen voor fall-out. Goed je kwast aftikken voordat je de oogschaduw aan gaat brengen.

Volgens mij zijn de Quattro's van Essence een stuk verbeterd, eerst hadden ze een vierkante verpakking en was de pigmentatie niet om te gillen. Nu is het gewoon normaal en ik ben er (ondanks dat ik alle kleuren al heb) blij mee.

Deze Quattro kost €2.99 en is te koop bij het Kruidvat. Vergeet je de look niet die morgen online staat?

Laatst in het Kruidvat lag bijna alles voor €1 euro. Zelfs de Eye Souffle's van de Ballerina Backstage collectie. Daar heb ik natuurlij...