Favoriete Muziek & Album - Oktober 2011

18:35 Nannick 0 Comments

Ik luister regelmatig muziek, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd zeg ik maar. Want overal waar ik ben hoor ik  muziek. Als ik aan het werken ben staat de radio aan, als ik voor lovebeautyandmore.nl bezig ben draai ik ook altijd muziek. Op de een of andere manier werk ik met muziek veel sneller, en heb ik ook meer inspiratie. Waar muziek allemaal wel niet handig voor is, haha! Bij ons thuis staat er altijd wel een radio aan, als ik op de fiets zit heb ik muziek op of heb ik mijn oortjes in. Voordat ik ga slapen en als ik opsta draai ik mijn favoriete muziek. Kortom: er is bijna geen enkel moment op de dag waarop ik geen muziek draai. Behalve als ik slaap dan, maar dat heeft als goed is iedereen!

Ik luister graag pop, dance en r&b muziek! Dat komt omdat ik graag dans (hiphop/streetdance) en van die nummers kan ik me helemaal weer blij voelen!
In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete muziek op dit moment horen! Dit is trouwens niet op volgorde, want als ik dat had gedaan dan was ik uren bezig. Want ik kan simpel weg gewoon niet kiezen wat ik het leukste liedje vind, haha. Het vorige artikel was alweer een tijdje geleden (in juli), dus tijd voor een nieuwe update!


1. David Guetta Ft. Usher - Without U
Een favorieten artikel met liedjes zonder David Guetta kan gewoon niet. Zijn stijl past helemaal bij mij. En al zijn liedjes vind ik awesome! Dit liedje komt uit het album 'Nothing But The Beat'.

2. Coldplay - Paradise
Dit liedje vind ik heel erg mooi. De muziek die Coldplay maakt vind ik meestal leuk (net zoals bij David Guetta). Ik zou overigens bijna naar een concert van hun gaan in december, alleen de kaartjes waren binnen 7 minuten al uitverkocht. Jammer!


3. Elena - Midnight Sun
Een lekker up tempo liedje, i like that! Haar vorige liedje 'Disco Romancing' was ook één van mijn favorieten. Haar muziek is gewoon leuk!

4. Dj Antoine - Welcome To St. Tropez
Als ik nog even wakker moet worden zet ik dit liedje gewoon op. Bijvoorbeeld op de fiets op weg naar school. Door dit liedje word ik weer helemaal vrolijk (ja, op de fiets). 

5. LMFAO - Sexy And I Know It
Een liedje wat ik nog niet zo lang ken, maar nu al een van mijn favorieten. Heel erg nummer, het refrein vind ik alleen wat minder...

6. Alexandra Stan - Get Back
Haar vorige liedje 'Mr. Saxobeat' stond in het vorige favorieten artikel. En nu 'Get Back', deze vind ik overigens heel erg veel lijken op haar vorig liedje. Niets verkeerd, vind ik alleen maar leuk!



7. Rihanna - We Found Love
Een favorieten artikel kan ook niet zonder Rihanna. Ook haar nieuwe single vind ik helemaal geweldig! De stijl van Rihanna vind ik gewoon geweldig. Man Down stond in het vorige artikel.

8. Natalia Kills Ft. Will.I.Am - Free
Als laatste dit vrolijke liedje. Het is een leuk liedje om mee te zingen dus vandaar staat deze ook in het rijtje!

Dit waren slechts een paar liedjes die ik op dit moment luister. Hieronder heb ik ze allemaal op een rijtje gezet:
- Jennifer Lopez - Papi
- Tom Hangs - Blessed
- Pitbull - Rain Over Me
- Mohombi - Sexy
- Cascada - Au Revoir
- Sean Paul - Got 2 Love U
- Pitbull - Hotel Room Service (het blijft gewoon een geweldig nummer, hoe vaak ik het ook luister)
- LMFAO - Champagne Showers

En als laatste mijn favoriete album. Hier hoef ik niet eens over te nadenken. Nothing But The Beat van David Guetta is awesome! (eens een fan, altijd een fan). De liedjes 'Crank it Up', 'Turn Me On', 'I Can Only Imagine' en 'Repeat' zijn mijn favorieten. Het zijn 2 cd's. Een cd met een samenwerking met andere artiesten zoals Jessie J, Usher, Akon, Timbaland en Afrojack. De tweede cd is alleen een lied van David Guetta, de mix dus. Heel erg gaaf, als je het mij vraagt. 


Wat vinden jullie van deze liedjes? Zitten jouw favorieten ook tussen deze lijst? En wat is jouw smaak qua muziek?

Ik luister regelmatig muziek, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd zeg ik maar. Want overal waar ik ben hoor ik  muziek. Als ik aan...