Swatch || Geel, geel en nog eens geel.

12:00 Nannick 0 Comments


Op beautyforbreakfast.nl zag ik laatst een gave combinatie, Yellow Bombay met Bye Bye Birdy. Bye bye birdy van catrice is een licht geel pastelkleurtje zonder shimmer. Yellow Bombay is een sheer geen lakje met wel shimmer! Zij deed het over elkaar, en het zag er heel gaaf uit. Iets minder saai door al die shimmer. Maar je bent wel het leuke gele pastelkleurtje kwijt. Het is meer een donkergeel kleurtje. Maar bij deze combinatie vraag ik me af: 'Kan het nog geler?'.

Deze twee kleuren samen zouden op de bekende gele kleur "Mimosa" van Chanel moeten lijken. Maar ik zie dat niet, Mimosa is echt anders.


Het is een donkergeel, kanariegeel kleurtje met shimmer. Vooral als de zon schijnt is 'ie pretty! Geel vind ik echt een mooi kleur en met een beetje shimmer nog leuker. Ik heb geel veel gedragen in de zomer, omdat dat een van de nagellak trends was. Nu nog steeds een beetje, maar hoe dichter we bij de herfst komen hoe minder vaak je de gele kleur gaat zien.


Ik heb één laagje van Bye Bye Birdy gebruikt en daarover heen Yellow Bombay van Gosh. De 2 kleuren samen dekken prima! Alleen Bye Bye Birdy is volgens mij uit het assortiment, een ander geel kleurtje zou je kunnen proberen.

Draag jij vaak nagellak combinatie's? En wat vind je van deze? Te geel of pretty?
Overigens, morgen komt er nog een leuke nail art met deze nagellak kleuren als basis!

Op beautyforbreakfast.nl zag ik laatst een gave combinatie, Yellow Bombay met Bye Bye Birdy. Bye bye birdy van catrice is een licht geel ...