Swatch || Hunt me down by H&M

12:00 Nannick 0 Comments


Ik heb bijna alle kleuren in mijn nagellak stash, van mat tot shimmer, van zwart tot wit. Van alles dus, maar laatst bij de H&M kwam ik een kleurtje tegen die ik nog niet had! Namelijk kaki groen, die ontbrak nog in mijn stash. Ik kon hem natuurlijk onmogelijk laten liggen en had hem meegenomen, eenmaal thuis had ik hem natuurlijk gelijk opgedaan. Die dag droeg ik een kaki groen blousje, en daar paste deze nagellak goed bij. De match was echt goed, het is trouwens echt leuk om je nagellak te combineren met je kleding. Laatst had ik een koraal kleurige trui aan en op mijn nagels droeg ik toen On Your Gracile Tiptoe van Essence. Kaki groen is een donkergroene kleur, alleen dan net wat chiquer. Ik vind het echt een heel mooi kleurtje, dit is overigens mijn eerste kleurtje van de H&M.

De verpakking ligt goed in de hand, en verder zit er een stickertje op de dop met de naam erop. Dat is wel handig want zo kun je snel zoeken naar de juiste kleur in je stash. Dan hoef je tenminste niet alles op te tillen om te weten welk kleurtje het is. Door de vierkante dop vind ik het veel fijner lakken.


Dit is de kleur, echt heel mooi! Laatst bij de Bourjois collectie vertelde ik je al dat ik die kaki groene nagellak wilde, dit is een mooie budget versie. Want Bourjois kost rond de €10 en deze is maar €3.95.
Bij deze kleur hoefde ik maar 1 laagje aan te brengen, dat gebeurd bij mij echt bijna nooit! Ik was verrast door de goede kwaliteit en de dekking.


 De nagellakjes van de H&M zijn niet streperig, en lakken fijn. Deze kleur kun je dus dekkend krijgen met één laag, ik weet niet hoe dit bij de andere kleuren is omdat ik die simpelweg niet zelf heb. De kleur droogt snel en blijft zo'n 4/5 dagen zitten. Ik merk de laatste tijd dat de nagellak bij mij veel langer blijft zitten, betekent dit dat ik sterkere nagels heb gekregen?

Hunt Me Down kost €3.95 en is te koop bij de H&M. Wat vind jij van deze kleur? En combineer jij de kleuren van je nagellak met je kleding?

Ik heb bijna alle kleuren in mijn nagellak stash, van mat tot shimmer, van zwart tot wit. Van alles dus, maar laatst bij de H&M kwam ...