Let's heart it baby!

12:00 Nannick 0 Comments


Vind jij het ook altijd zo leuk om leuke plaatjes op te zoeken? Kijk dan eens op weheartit.com. Deze site staat vol met afbeeldingen en word de hele tijd door geüpdatet. Je kan een eigen account aanmaken waarop je alle afbeeldingen zet die je leuk vind. Een soort online album, dit kan de hele wereld zien. Als je een bepaalde foto zoekt kun je bij 'search images' een tag invullen en dan krijg je allemaal afbeeldingen te zien die met die tag te maken hebben. Maar je kunt ook zelf afbeeldingen uploaden. Wil je weten hoe het werkt? Kijk dan verder...

Als je op weheartit een leuke afbeelding hebt gevonden kun je die bij je album zetten, door met je muis over de afbeelding te gaan en dan op het hartje te klikken. Je kunt ook andere accounts volgen.

Ik heb dit echt al heel erg lang, alleen ik was het een hele tijd vergeten. Pas sinds een paar dagen ben ik weer aan het 'hearten'. Het is gewoon zo leuk, het werkt onderhand een beetje verslavend. Hieronder zie je mijn account, wat een leuke afbeeldingen hé? Haha, en ja die afbeelding met Spongebob en Patrick moest gewoon even ;).


Als je zelf afbeeldingen wilt uploaden van bijvoorbeeld internet kan je hier de button downloaden. Als je dan een foto tegenkomt (hoeft niet op weheartit.com) klik je het hartje in je scherm aan en dan komt 'ie in je album op weheartit te staan! Je moet van te voren alleen een paar tags invullen zoals 'fashion', 'beauty' of 'girls'.

Heb jij ook weheartit? Geef je naam door bij de reacties en ik ga je volgen (als je leuke afbeeldingen hebt natuurlijk, haha). Hebben jullie trouwens de weheartit widget hier op lovebeautyandmore.nl al gespot? Zo heb je een kort overzicht van mijn afbeeldingen uit mijn weheartit album! 

Wat vinden jullie van weheartit.com? En hebben jullie ook een account/heart?

Vind jij het ook altijd zo leuk om leuke plaatjes op te zoeken? Kijk dan eens op weheartit.com . Deze site staat vol met afbeeldingen en wo...