Look met Essence Quattro Chic-Ify

12:00 Nannick 0 Comments


Gister zagen jullie een review van het Quattro Eyeshadow van Essence. Ik had gezegt dat er vandaag een look online zou staan en hier is 'ie dan! Ik heb de 3 donkere kleuren uit de quattro gebruikt, de roze dus niet want dit was zo licht van pigmentatie dat je die toch niet op mijn oog zag. Ben je benieuwd hoe ik deze look gemaakt heb? Klik dan verder...


Van te voren heb ik zoals altijd oogschaduwbasis aangebracht van Catrice. Ik heb de zilveren kleur in mijn ooghoeken aangebracht en de bruine kleur op het bewegend ooglid. Dit heb ik goed met elkaar geblend zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen. Als laatste heb ik de zwarte kleur in mijn arcadeboog gebruikt. Met de Eye Pencils van Essence heb ik en dun lijntje gezet, alleen iets verder door getrokken. Op mijn onderste waterlijn heb ik oogpotlood gebruikt en daarna uitgeveegd met een smudger. En als laatste heb ik de Gosh Eye'Deal mascara gebruikt.


Op mijn gezicht heb ik gebruikt:
- Foundation Eveline Cosmetics
- Matte Skin finish poeder van Essence
- Blush Catrice
- T.LeClerc lipstick
- Wenkbrauwen: eyebrow designer van Essence


Wat vinden jullie van deze look?

Gister zagen jullie een review van het Quattro Eyeshadow van Essence. Ik had gezegt dat er vandaag een look online zou staan en hier is ...