Neon eyes by Gerard Brinard

03:00 Nannick 0 Comments


Dit Neon palette zit vol met felle kleuren oogschaduw, dit heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Felle kleuren, wanneer draag je nou zoiets? Je kunt natuurlijk altijd felle kleuren combineren met bruin, dat maakt de look wat gangbaarder voor overdag. Zo lijk je tenminste niet op een clown met allemaal verschillende (felle) kleuren! Je kunt de felle kleuren op het bewegend ooglid doen en de bruine kleur in de crease. Ik heb geprobeerd om de bruin niet te gebruiken, en toch alleen maar felle kleuren te gebruiken. Bij de tweede look die ik laat zien heb ik wel de bruine kleur gebruikt! In dit artikel vind je twee looks en een review over dit palette!

De verpakking is zoals je ziet knal geel en is van de ontwerper Gerard Brinard, het is voor mij een onbekend merk. Of misschien persoon, ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Na enige research op internet heb ik gevonden dat er meerdere producten van Gerard Brinard zijn, zoals nagellak, eyeliner en zelfs kwasten. Al deze producten kwamen aardig goed naar voren in de reviews. Daarom was ik erg benieuwd hoe dit neon palette in de smaak zou vallen. Het oogt strak, er zit een applicator in en daarbij 6 felle kleuren.


De swatches zijn wel oké. Ik had veel meer verwacht van de groene oogschaduw, die kleur is als enige dikke drama. Die heb ik dus ook niet gebruikt in mijn look. Ik kan er wel 100 keer overheen gaan maar het wordt er niet beter op! De oogschaduw is niet korrelig en na het swatchen ziet het er nog netjes uit.


Hier komen de 2 looks die ik heb gemaakt, ik hoop dat ze in de smaak vallen!



Happy Festival
Bij deze vrolijke look heb ik oranje, geel en roze gebruikt. De drie felste kleuren van het palette. De gele kleur heb ik in mijn binnenste ooghoek gedaan, oranje op het bewegend ooglid en goed (!) geblend met de gele. Daarna heb ik de roze gebruikt voor in de crease, bij de buitenste ooghoek heb ik die roze kleur goed geblend met de oranje kleur. Het werd ineens een samengevoegde kleur, waardoor het beter in elkaar overloopt. De roze kleur heb ik ook bij mijn onderste wimperrand aangebracht tot net voor de helft.



Blue brownie
Deze look is precies het tegenovergestelde van de vorige look. Hierbij heb ik alleen maar donkere tinten gebruikt, bij deze look laat ik jullie zien dat het ook leuk is om bruin te combineren met felle kleuren zoals paars en blauw. Ik had blauw in mijn binnenste ooghoek gedaan en op het bewegend ooglid de paarse kleur. Dit heb ik eerst goed met elkaar geblend. Daarna koos ik voor (ook een matte kleur) bruin! Die heb ik in de crease aangebracht en goed uitgeblend naar boven iets naar beneden. De bruine oogschaduw zit voor de helft ook op mijn onderste wimperrand.

Ik heb alleen het Neon palette gebruikt en daarbij een bruine oogschaduw uit het Paris Memories palette. Je kunt toch best wel leuke looks maken met dit palette, die felle look zou ik niet zo snel overdag dragen maar meer voor een vrolijk feestje ofzo! Die andere (iets donkere) look zou ik zo overdag kunnen/willen dragen.

Wat vinden jullie van de looks? En combineren jullie ook wel is felle kleurtjes met bruin? Wat was het resultaat?

Dit Neon palette zit vol met felle kleuren oogschaduw, dit heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Felle kleuren, wanneer draag je nou zoie...