Neusstrips Action

12:00 Nannick 0 Comments


Omdat ik nogal veel last heb van mee-eters op mijn neus besloot ik om neusstrips te gaan gebruiken. Bij de Action kwam ik ze tegen waarbij er 6 in één verpakking zaten voor maar €0.98. Ik zeg: kopen! De neusstrips had ik nog nooit eerder gebruikt (ook niet van een ander merk), daarom besloot ik om er niet teveel geld aan te besteden. Voor het geval dat het niet werkte. De neusstrips zijn ontworpen om vuil en vet uit de poriën te halen, je kunt ze ook gewoon op andere plekken gebruiken. Maar de strips hebben de vorm zodat het precies op je neus past, dus dan is het wel handig als je het daarvoor gebruikt. Ik had hoge verwachtingen voor deze neusstrips. Maakte deze neusstrips al die verwachtingen waar?



Er zitten 6 neusstrips in één kartonnen verpakking, alle zes zijn ze apart verpakt. De gebruiksaanwijzing staat duidelijk aangegeven, op het doosje en op de verpakking van de strips zelf.
"Was het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen. Droog de handen goed en verwijder het plastic van de neusstrips. Breng de strip met de gladde zijde op de vochtige gemaakte neus aan. Laat de strip 10 tot 15 minuten drogen. Wanneer de strip helemaal droog is, deze langzaam en voorzichtig van de neus verwijderen. Aanbevolen 1-3 keer per week, zeker niet vaker dan 3 keer per week. Als de strip moeilijk te verwijderen is of als het pijnlijk aanvoelt, de strip bevochtigen en langzaam loshalen."


Het is zelfs met plaatjes aangegeven, hoe duidelijk wil je het hebben? Eerst je gezicht reinigen, dan je neus nat maken en als laatste de strip op je neus aanbrengen. Je kunt er voor kiezen om de strip (nadat het is aangebracht op de neus) ook op de bovenkant vochtig te maken. Ik heb het allebei geprobeerd, en heb er uiteraard mijn woordje voor.

Toen ik met de strip in mijn handen stond moest ik wel even nadenken welke kant op mijn neus moest. Uiteindelijk moest je de strip van het plastic folie afhalen en direct op je neus plakken. Het zachte gedeelte moet bovenaan. De gladde kant op je neus. De eerste keer had ik mijn neus nat gemaakt, de strip erop gelegd en toen ook de strip van boven nat gemaakt. Het resultaat daarvan was helaas niet zo goed. Het was irritant en het plakte niet goed, toen ik de strip eraf haalde voelde ik geen verschil. Mijn neus voelde niet zacht aan en ik zag niks op de strip. Terwijl dit natuurlijk wel hoort.

De tweede keer besloot ik om de strip niet vochtig te maken. Ik maakte wederom mijn neus nat en legde de strip op mijn neus. Dit keer bleef 'ie al een stuk beter zitten, ik had het gevoel dat het dit keer wel werkte. De strip zat lekker vast tegen mijn neus aan. Na 15 minuten had ik hem eraf gehaald, ik had verwacht dat dit nogal pijnlijk zou kunnen zijn. Maar dat viel reuze mee, de strip was niet makkelijk eraf te halen maar ook niet moeilijk. Mijn neus was na het verwijderen van de strip lekker glad en ik zag al die mee-eters gezellig op de strip zitten. Yeah, niet meer op mijn neus. De strip heeft dit keer goed zijn werk gedaan!

Conclusie: de strips werken het best als je ze niet vochtig maakt. Dus gewoon neus nat maken en erop leggen. De strips verwijderen het vuil en vet goed uit de poriën. Voor €0.98 kun je er niks van zeggen. Goede prijs, en heel goed resultaat. Ik heb besloten om de neusstrip één keer per week te gaan gebruiken, en dit bevalt me prima. Mijn neus ziet er een stuk beter uit! Nadat ik de neusstrip had gebruikt bracht ik wel een crème op mijn gezicht aan. Omdat mijn neus een beetje trekkerig voelde. Meer niet! Ik blijf bij deze neusstrips van de Action, op zoek naar een duurdere versie heeft geen nut als dit goed werkt. Toch?

Ik raad jullie deze strips echt aan, ze doen heel goed hun werk. En het is gewoon handig, ondertussen kun je allerlei dingen doen. Ze zijn te koop bij de Action voor €0.98. Gebruik jij neusstrips?


PS: Dit is mijn 300ste artikel. Oh yeah!

Omdat ik nogal veel last heb van mee-eters op mijn neus besloot ik om neusstrips te gaan gebruiken. Bij de Action kwam ik ze tegen waarbi...