NOTD || Where's The Party?

03:00 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik wel een hele mooie nail of the day (notd) voor jullie! Het is een kleurtje van Essence uit de Colour & Go collectie. Ik heb dit kleurtje al heel erg lang maar telkens doe ik toch een ander (nieuw) kleurtje op. Aangezien ik best veel nagellak heb pak ik telkens een ander en deze valt dan niet zo op, omdat 'ie zo klein is. Maar als ik deze op heb denk ik telkens: 'Waarom draag ik deze kleur niet vaker?'. Het is absoluut één van mijn favorieten! En daarbij krijg ik ook telkens complimentjes over mijn nagels en vragen ze steeds welke kleur ik nou op mijn nagels draag. Deze geweldige kleur heet Where's The Party, nou die is hierr op mijn nagels!

Het is een unieke kleur, geen een andere kleur uit mijn stash lijkt hierop. Het is een duochromo lakje, dat betekent dat je 2 verschillende kleuren op je nagels ziet. Het ligt eraan hoe de zon op je nagels terecht komt. De ene keer is het een donkergroene kleur, maar heel vaak zie ik ook paars. Als ik met mijn handen beweeg komt er steeds een andere kleur tevoorschijn.



Naast dat dit gewoon een geweldige kleur is, lakt deze kleur echt makkelijk. Je kunt het makkelijk aanbrengen, in 2 laagjes. De nagellak is niet streperig en droogt mooi egaal en glad op, perfect!
De nagellak blijft goed zitten, zo'n 3 dagen met topcoat uiteraard!

Ik heb er al tijden weer een favoriet bij, maar vanaf nu beloof ik om hem vaker te dragen want hij is zooo mooi! Deze kleur is te koop voor €1.79 bij het Kruidvat in het normale Essence schap.

Vandaag heb ik wel een hele mooie nail of the day (notd) voor jullie! Het is een kleurtje van Essence uit de Colour & Go collectie....