Shoplog afgelopen week

03:00 Nannick 0 Comments


De afgelopen week was mijn laatste vakantieweek, erg jammer maar ik moet weer naar school. Ik blijf overigens wel gewoon lekker door met het schrijven van artikelen hoor! In de laatste week ben ik veel naar de stad geweest, ik nam een kijkje in Kronenburg en in de stad (nijmegen). Ik ben goed geslaagd en ik vind al mijn spulletjes echt super leuk, het is alweer een tijd geleden dat ik een shoplog plaatste dus vandaag eindelijk weer eens een keertje een shoplog. Ben je benieuwd naar wat ik gekocht heb? Kijk dan verder!

Ik heb wat beauty spulletjes gekocht en ook wat kleren, dat was hoog nodig want het koude weer zit er weer aan te komen. En daarbij horen natuurlijk ook herfst- kleren, de nieuwe herfst collecties zijn bijna in alle winkels alweer volop te koop! Kijk mee naar mijn koopjes.


Ik bedacht me dat ik nog helemaal geen buffervijl had. En deze van Essence kwam ik toevallig tegen, deze vijl heeft 6 verschillende kanten die allemaal een eigen functie hebben. Deze ga ik binnenkort gebruiken. €1.99


Naar deze loop vijl van Essence was ik ook benieuwd. Als goed is worden je nagels mooi rond gevijld. Aangezien ik nooit zo goed ben ik vijlen is dit misschien een leuke oplossing. Het ziet er ook super leuk uit, vind je niet? €1.29


Mijn reinigingsdoekjes van Demake'Up waren gister opgegaan. Sinds dat ik die doekjes heb wil ik nooit meer zonder, het is zó handig! Ik probeerde de doekjes van Essence uit de My Skin lijn. €1.69


Dit uber schattige hoesje had ik gekocht op de hoop dat het om mijn ipod touch heen paste, ik dacht al dat het niet zo passen. Maar ik vond hem zo cute! Ik wilde het gewoon zeker weten, en anders kan ik het altijd terugbrengen. Hij paste trouwens niet, echt jammer! Die stippies waren zou leuk geweest. €4.95


Toen ik bij de H&M aankwam, kwam ik deze super schattige lipbalsem tegen. How cute! Mijn vriendin en ik hadden het gekocht om de reden dat het wel heel handig zou zijn om dat in je etui te hebben. En hij ruikt daarnaast ook is super lekker naar vanille! €3.95


Een kaki groene nagellak, dat had ik nog niet in mijn stash! Dat was zeker een reden om deze nagellak te kopen. En ik vind hem echt mooi! Willen jullie hier een nail of the day van zien? €3.95


Dit to do blokje vond ik bij de Hema, ik had hem al eerder gezien op misslipgloss.nl en het is echt super handig! €2.99


Bij de C&A kocht ik dit leuke geruiten blousje voor €5. Hij was in de aanbieding, en ik hou van blousjes dus deze kon ik niet laten liggen!


Mijn favoriet! De colsjaal, ik hou zo van deze sjaal. Hij zit echt lekker zacht en ik draag hem de hélé tijd! Je kunt hem 2 of 3 keer om je nek draaien. En het staat ook leuk op een simpele outfit! Deze sjaal kostte €16.95 bij de Pieces.


Dit vest kocht ik bij de H&M voor €14.95. Een vest met witte en koraal kleurige strepen. Net over je kont en drie kwart mouwen.


Dit paar schoentjes kocht ik voor dansen en samen met een paar andere zwarte schoentjes. Zwarte schoenen zijn altijd wel handig, deze kocht ik bij de Schoenenreus voor €4.99

Hebben jullie deze week nog iets leuks gekocht? En moeten jullie trouwens ook alweer naar school of werk? Binnenkort komt er een outfit of the day met de geshopte kleren! En van welke beauty producten willen jullie een review zien?

De afgelopen week was mijn laatste vakantieweek, erg jammer maar ik moet weer naar school. Ik blijf overigens wel gewoon lekker door met ...