Tag: You and make- up

12:00 Nannick 0 Comments


Ik wil dat jullie mij wat beter leren kennen, en dat gaat het leukst met tags! Ik vind ze super leuk om te doen, en zo leren jullie mij steeds meer kennen. Deze tag gaat over mij en make- up. Best toepasselijk vond ik zo. Deze tag vond ik ook op andere blogs, ik besloot hem over te nemen. Ik zal bij sommige vragen ook links naar oudere artikelen plaatsen, zo weet je mijn mening over het product weer. Het zijn 28 vragen, best wel veel dus. Enjoy!

Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik de Finish Show Foundation van Eveline Cosmetics, dit is precies de goede kleur voor mij. Als deze op is dan ga ik de Photo Finish foundation van Catrice proberen.

En welke concealer?
Het welbekende concealer palette van Catrice, ik heb hem al zo lang en hij is nog steeds niet op!

Weet je je ondertoon?
Ja, ik heb een gele ondertoon. Dit kun je ook zien aan je aderen, als ze groen zijn heb je een gele ondertoon en als ze blauw zijn heb je een roze ondertoon.

Wat vind je van nepwimpers?
Ik vind het mooi staan (niet van die overdreven dikke nepwimpers) maar gewoon subtiel. Die wel opvallen maar niet té, snap je? Nepwimpers zijn prachtig, alleen ik kan het niet aanbrengen. Hoe vaak ik het ook probeer, het lukt me niet. Meestal draag ik nepwimpers voor speciale gelegenheden. 

Wist je dat je je mascara na 3 maanden weg moet gooien?
Ja dat weet ik, maar eerlijk gezegd houd ik me daar niet aan. Ik doe veel langer met een mascara, en anders vind ik het zonde van het geld. Ik gebruik namelijk nogal dure mascara's. 

Welke mascara's heb je?
Oke, moeilijke vraag. Ik zou het zo niet kunnen opnoemen maar ik kan je zeggen: veel! Degene die ik nu gebruik zijn Eye'Deal van Gosh en de Telescopic mascara van L'oreal Paris. In dit artikel heb ik over al mijn budget mascara's geschreven, zo heb je een beetje een idee. 


Sephora of MAC?
Deze vraag kan ik niet beantwoorden omdat ik geen producten heb van deze merken. Als ik moet kijken naar de looks dan kies ik Sephora! 

Heb je een MAC-pro kaart?
Nee, ik heb er geen producten van.

Welke make- up tools gebruik je in je make- up routine?
Kwasten van Essence en Hema. Binnenkort ga ik een kwastenset kopen van een duurder en beter merk!

Gebruik je een primer voor je oogleden?
ALTIJD! Serieus, ik kan niet meer zonder. De oogmake- up blijft er veel langer opzitten en het ziet er mooier uit. Ik gebruik de primer van Catrice.

Wat is je favoriete oogschaduw?
Dit is echt een hele lastige vraag want ik vind al mijn oogschaduw kleuren mooi! Ik kies gewoon voor een palette, en dat is uiteraard het Oh So Special palette. Ik maak er nog dagelijks looks mee, prach-tig!

Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Ik ga bij deze vraag ervan uit dat ze oogpotlood als eyeliner bedoelen. In dat geval gebruik ik een liquid liner, het is veel mooier en je kunt er mooie lijntjes mee maken.


Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Dat gebeurd bijna nooit, soms wel met mascara. Maar niet elke dag hoor, haha!

Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik weet het niet, ik denk niet dat ik het handig vind. Ze hebben wel veel pigment maar ze hebben zoveel fall- out. Er komt meer op je wangen dan op je oogleden, en ik vind het gewoon lastig om ermee te werken.


Gebruik je minerale make- up?
Ik let er niet op, dus ik zou het niet weten! :)

Wat is je favoriete lipstick?
Mijn favoriete lipstick is van T.LeClerc. Een mooi paars tintje.

Wat is je favoriete blush?
De Multi Colour Rouge van Catrice, ik heb hem al super lang en ik heb een paar weken de pan geraakt. Ooh yeah!

Koop je make- up op Ebay?
Nee, nog nooit gedaan. Maar ik ben het wel een keertje van plan. Meestal is het nep (zoals MAC fake producten), dan koop ik het liever in de winkel. Maar sieraden wil ik wel via Ebay kopen.

Hou je van drugstore make- up?
Moet ik die vraag nog beantwoorden, haha? Natuurlijk, je vind hier op lovebeautyandmore.nl bijna alleen maar drugstore make- up. Zoals Catrice (nummer 1) en Essence, goede verkooppunten en kwalitatief ook erg goed in vergelijking met de prijs!

Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te gaan volgen?
Ja, daar heb ik meerdere keren aan gedacht. Ik wil het graag nog een keer volgen, maar ik ga sowieso ook een opleiding visagie doen. Dus ik moet er nog over nadenken.


Noem een make- up misdaad die je haat.
Spinnenpoten, ik kan maar niet geloven dat dat één van de trends is van deze zomer/herfst. Iewh!

Houd je van kleurrijke make- up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Het liefste draag ik naturel kleuren, maar het mag af en toe ook lekker vrolijk. En dan gebruik ik de felle kleuren, bij mijn lippen nooit maar bij oogschaduw regelmatig.

Welke beroemdheid heeft altijd mooie make- up?
Ashley Tisdale en Lauren Conrad! De meeste celebrity looks zien er goed uit, dat heb je met een all- time visagist. 


Als je het huis uit zou gaan met maar één make- up product op, welke zou dat zijn?
Hele lastige vraag, ik denk mascara! Alles is zoveel mooier met mascara, concealer en foundation heb ik niet altijd nodig. Blush en oogpotlood ook, maar dat is bij deze vraag een bijzaak denk ik.

Kan je het huis uit zonder make- up?
Hier kan ik heel makkelijk in zijn, nee! Het klinkt misschien super stom, maar ik doe altijd oogpotlood, blush en mascara. De rest kan me niet zoveel schelen als ik naar buiten ga. Maar naar feestjes enzo doe ik wel gewoon alles erop en eraan!

Vind je jezelf er goed uitzien zonder make- up?
Dit is een mooie vraag, aan de ene kant wel en de andere kant niet. Misschien komt het doordat ik nu gewend ben om mezelf altijd te zien mét make- up. Als ik dan geen make- up op ziet het er wel raar uit, maar niet lelijk. 

Wat vind jij het beste make- up merk?
Sleek! Ik heb er niet veel van, maar de swatches die ik zie op het internet zijn altijd dik in orde. Op de tweede plaats komt Catrice.

Wat vind je van make- up?
Ik vind het prachtig, anders zou ik er niet dagelijks mee bezig zijn. Ik vind het leuk om uren bezig te zijn met één look! Ik kan uren kijken naar die prachtige oogschaduw of nagellak in een winkel. Zet me in de Douglas, Bijenkorf of Inglot, ik vermaak me wel hoor. Het is mooi om al die producten te zien, en dat er steeds weer nieuwe merken bij komen! Ik probeer graag dingen uit, en dat is er nou juist zo leuk aan. 

Ik hoop dat jullie het interessant vonden, als je nog ideetjes hebt voor leuke tags. Of natuurlijk andere artikelen, dan hoor ik het graag. Oh en jullie mogen deze tag uiteraard ook overnemen.


Bron: weheartit.com

Ik wil dat jullie mij wat beter leren kennen, en dat gaat het leukst met tags!  Ik vind ze super leuk om te doen, en zo leren jullie mij st...