Top 3 favoriete tijdschriften

12:00 Nannick 0 Comments


Als echte beauty- en modeliefhebber is het lezen van tijdschriften mijn leukste hobby. Er staan leuke artikelen in om te lezen, maar meestal lees ik een tijdschrift doelbewust. En daar bedoel ik mee: inspiratie opdoen. Uit tijdschriften haal ik heel veel inspiratie, zo weet ik (bijna) elke dag jullie (en ook mezelf) weer te vermaken met een artikel. Het lezen van zowel mode en beauty vind ik leuk, het is een leuke mix en afwisseling. Maar in de loop der jaren zijn er heel veel nieuwe tijdschriften bij gekomen. Zo kun je je telkens afvragen: 'Wat is mijn favoriete tijdschrift?'. In dit artikel laat ik jullie mijn top 3 favorieten tijdschriften zien!




Op nummer 3 staat de Elle. Elle is een modetijdschrift wat elke maand wordt uitgebracht. De Elle bestaat uit columns, beauty, mode, reportages, lifestyle en catwalk. Meestal blader ik als eerste door naar de beauty- pagina, de rest lees ik daarna. Het leuke aan de Elle is dat het een dik tijdschrift is, er staat veel in beschreven. Die tijdschriften die je binnen één uur leest vind ik meestal niks aan. Met de Elle doe ik best wel lang, dat is stukken fijner! De fotografie pagina's vind ik altijd ook leuk om te kijken. Het zijn foto's van beauty- looks of fashion outfits. De mode die in de Elle word beschreven is meestal niet bedoeld voor overdag, maar om inspiratie in op te doen.


Ondanks dit Engelstalige tijdschrift staat de H&M magazine toch op nummer 2, ik ben niet zo goed in engels. Maar de grote lijnen uit dit tijdschrift kan ik wel lezen. De H&M brengt een nieuw tijdschrift uit wanneer er een nieuw seizoen begint, en de mode trends daar al bekent van zijn. Er staan leuke artikelen in, en ook hier haal ik inspiratie uit. Tijdschriften zijn gewoon zo handig, en leuk!


En op nummer 1 staat luid en duidelijk: de Jackie! Ik krijg de Jackie meestal van de ouders van mijn oppaskindje en ik zit er eerlijk gezegd altijd met smart op te wachten! De Jackie komt maar 7 keer per jaar uit, wat ik eigenlijk heel jammer vind. In de Jackie staat: nieuws, fashion, celebrity news, beauty en de beste feestjes. Van alles wat, eigenlijk vind ik alles leuk om te lezen. Omdat de Jackie duidelijk is geschreven (met veel humor), blijft het ook leuk om te lezen. Meestal haak ik na een te lang verhaal halverwege af, maar bij de Jackie niet. Absoluut nummer 1!

Andere tijdschriften zoals Hitkrant, Glamour, Glossy en Cosmo Girl koop ik de laatste tijd gewoon niet meer, ik weet van mezelf dat ik het niet (meer) leuk vind om te lezen. Terwijl dat vroeger juist wel mijn favoriete tijdschriften waren. De H&M, Jackie en Elle krijg ik altijd van andere mensen, wanneer zij het nummer uit hebben. Ik vind het niet erg dat ik erop moet wachten, de beauty/mode trends veranderen niet zomaar binnen 1 of 2 weken. 

Wat zijn jouw favorieten tijdschriften? En is jouw top 3 heel verschillend in vergelijking met een paar jaar geleden?

Als echte beauty- en modeliefhebber is het lezen van tijdschriften mijn leukste hobby. Er staan leuke artikelen in om te lezen, maar mees...