10 Things i wanna do in my life

12:00 Nannick 0 Comments


Er zijn nog zoveel dingen die ik nog zou willen doen in mijn leven. Gelukkig is het leven nog lang, dat hopen we maar. Natuurlijk moeten we niet negatief gaan denken. Ik ben pas 15 en ik heb nog een heel leven voor de boeg. Genoeg tijd om leuke dingen te doen, toch? Er zijn een paar dingen die ik echt nog heel graag wil doen. Als ik op een idee kom schrijf ik het altijd op, ik hou van lijstjes! Ik heb er nu best wel veel en ik heb er 10 uitgekozen die ik graag wil doen. En die ga ik in dit artikel even vertellen. Een beetje persoonlijk, maar dat is  niet erg toch?


1. Naar New York!
New York lijkt me echt zo'n gave stad. Het lijkt me leuk om daar rond te lopen, veel dingen te bekijken en natuurlijk om te shoppen! (hint: Forever 21) En dan blijf ik gewoon een week lang zodat ik tijd genoeg heb om alles te gaan bekijken. Als ik ga, dan ga ik niet alleen. Met een vriendin lijkt me super gaaf. Oke, New York is niet de goedkoopste oplossing. Maar later, bijvoorbeeld rond mijn 20ste dan heb ik vast genoeg geld! Ik zie me dit ook echt doen. Ik heb altijd al gezegd dat ik naar New York wil, en dat ga ik nog doen ook! 


2. Parachute springen, in een luchtballon of bungeejumpen
Ook dit zou ik graag nog in mijn leven willen doen. Het lijkt me echt super om alles van veraf (hoog in de lucht) te kunnen zien. Alleen wat nou als ik neerval of een fout maak. Haha, dat blijf ik steeds denken maar dat moet ik juist niet doen. Want dan komt het er nooit van.


3. Journalist en visagiste worden
Dat is echt mijn grootste droom ever! Daarnaast hoop ik natuurlijk ook dat ik nog steeds aan het bloggen ben over beauty. Journaliste worden lijkt me onwijs leuk, en daarbij ook visagiste. Dan kan ik bijvoorbeeld werken bij een tijdschrift en dan schrijven over cosmetica en verzorging. Hoe leuk is dat? Het is leuk om van je hobby je beroep te maken, niet veel mensen kunnen dat. Ik ga er gewoon voor! Ik wil het heel erg graag, en ik geloof in mezelf dat het me lukt!


4. De Eiffeltoren beklimmen

Het lijkt me gaaf om dat in het echt te zien en ook nog te beklimmen. Veel mensen die zeggen dat het tegenvalt, maar daar ben ik het denk ik niet mee eens. Sowieso is het leuk om in een nieuwe wereldstad te zijn. Parijs is de stad van de liefde... Misschien brengt het voor mij later ook wel geluk. Haha, oké grapje :)


5. Een wereldreis maken met..
Een vriendin? Met mijn vriend die ik later misschien heb? Misschien ben ik wel voor altijd alleen, haha dat klinkt sad. Een reis rond de wereld lijkt me echt awesome! Mijn nicht is afgelopen jaar weg geweest, en eigenlijk was ik wel stront jaloers. Jeetje wat lijkt me dat gaaf! Gewoon om meer kennis op te doen en om al die mooie dingen op de aarde te gaan zien. Als ik op wereldreis ga dan wil ik naar sowieso naar Australië en Amerika!


6. Een tattoo laten zetten
Ik heb altijd al gezegd dat ik graag een tattoo wil hebben. Een mooie tattoo wat een belangrijke betekenis voor mij heeft. Als ik een tattoo zou laten zetten wil ik hem of op mijn pols, net onder mijn nek of op me enkel. Het is niet zo dat ik heel veel tattoo's wil, maar één lijkt me wel heel erg vet! Niet te groot, gewoon subtiel. Misschien een leuke quote?


7. Mijn blog succesvoller maken
Ik vind het bloggen super leuk om te doen. Het ontvangen van producten van pr-bureau's doe ik met plezier. Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Later wil ik er echt mee doorgaan. Misschien wel met lovebeautyandmore.nl. Dat is nou mooi, dat je een website hebt waarmee je als tiener bent begonnen en nog steeds mee bezig bent als je bijvoorbeeld 27 jaar bent! Amazing!

8. Beter leren dansen
Dansen is mijn leven, ik dans 24/7. Wat zou het toch ongelofelijk gaaf zijn als ik beter zou kunnen dansen. En dan niet in de stijl modern, wat ik overigens erg mooi vind maar het past niet bij mij, maar in hip hop!


9. Naar een concert van Rihanna, Adele, Coldplay en Beyonce

Hahaa, grappig dat ik dit ook opschrijf. Want ik weet gewoon dat ik het voor elkaar krijg. Ik ben al naar veel concerten geweest. Van Anouk en Kane bijvoorbeeld. Rihanna wil ik ook graag live horen omdat ik al haar muziek awesome vind. Ik wil naar Adele omdat zei ongelofelijk mooi kan zingen en omdat ze gewoon een leuke meid is (kijk op youtube het interview van Ushi met Adele). Coldplay is gewoon heel erg leuk! En Beyonce, ja dat hoef ik niet uit te leggen toch? ZIE JE DIE TATTOO HIERONDER? Die is zo gaaf!


10. Een vriendje krijgen en trouwen!
Om alleen door het leven te gaan is zo zielig hé, hahahaha!


Misschien komen al deze dingen nooit uit, maar je moet er zelf iets van maken. Als jij het echt wil, dan geloof ik erin dat het ook echt lukt.

Wat wil jij nog allemaal doen in je leven?

Er zijn nog zoveel dingen die ik nog zou willen doen in mijn leven. Gelukkig is het leven nog lang, dat hopen we maar. Natuurlijk moeten we...