Limited Edition || Catrice en Essence

12:00 Nannick 0 Comments


Ondertussen word ik een beetje gek van al die limited editions. Julie niet? De Big City Life LE van Catrice zou nu in de winkels moeten liggen (wat bij mij overigens niet het geval is), de nieuwe i love extreme collectie van Essence ligt net in de winkels. En nu komen ze gelijk allebei met een nieuwe limited edition. Nu vond ik het een beetje overdreven om ze allebei apart te laten zien. Omdat deze artikelen natuurlijk minder leuk zijn om te lezen dan de andere artikelen! In dit sneak peek laat ik jullie de limited editions zien van catrice "Welcome To Las Vegas" en van Essence "Circus Circus". Lees snel verder!

Om te beginnen met de LE (Limited Edition) van Essence. Deze komt rond december in de winkels te liggen. En is geïnspireerd op het circus, dat was me nog niet opgevallen. De verpakking vind ik er allemaal erg leuk uit zien, zo te zien heeft Essence er weer werk van gemaakt. Me likes ;)


Longlasting eyeshadow in 3 verschillende kleuren €2.79
Dit is alweer de zoveelste crème eyeshadow van Essence, maar voor mij mogen ze nog wel door gaan. Jeetje, wat is dat handig. Ik heb er ook een paar van de Ballerina Backstage collectie, geweldig!

Colour3 nail polish in 4 verschillende kleuren €2.79
Hier ben ik echt benieuwd naar. Het lijkt in eerste instantie op lipgloss, maar ik vind het leuk bedacht! Vooral naar de bovenste 2 kleuren zijn mooi, zo leuk voor de kerst. Niet alleen voor de kerst of course, maar je snapt wat ik (hopelijk) bedoel.


Highlighter powder in 1 kleur €2.99
De kleur is erg mooi, met heel erg veel shimmer. Waarschijnlijk moet je bij dit product echt oppassen dat je niet als en discobal rond loopt. 

Lip topper in 1 kleur €1.99
Deze gloss geeft je lippen bovenop een andere kleur een prachtige sparkly kleur! Ik ben benieuwd naar het product maar ik denk dat het niet zo heel erg bijzonder zal zijn.


Glitter eyeliner in 2 verschillende kleuren €2.29
Als je het aan mij vraagt de perfecte kleuren voor de kerst. Ik wil ze allebei hebben!

Lip lacquer in 2 verschillende kleuren €1.79
Ook de lippen kunnen niet ontbreken. Twee prachtige kleuren, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en pigmentatie. 


Ik zou zeggen. Welcome in Las Vegas girls! Deze limited edition ligt vanaf 15 november in de schappen van Catrice. Kijk snel mee naar de producten.


Absolute eye quattro in 'Curtain Up' €4.49
Deze eye quattro vind ik erg leuk. De kleurtjes passen goed bij elkaar en die letters erop maken het helemaal af. Ik ben benieuwd naar de pigmentatie. De looks heeft het tenminste!

Transparant fixing powder in 'Fairy Dust' €3.99
Dit product vind ik echt het juweeltje van de LE, de verpakking vind ik zo mooi. Met die vrouw erin gegraveerd. Hoe mooi is dat. Alleen om dat zou ik hem al willen hebben, expres ga ik het dan nooit gebruiken. Zulke producten zijn te mooi om te gebruiken.


Nail polish in 'Lovely Sinner', 'Alluring Night', 'Star of the show' en 'Drama queen' €2.49
Over de kleuren ben ik niet zo enthousiast. Er zitten voor mij geen must haves bij. Maar de verpakking is ook hierbij weer leuk! 

Duo lipgloss in 'Lovely Sinner', 'Welcome to glitz and glamour' en 'Let me seduce you' €3.99
De duo lipgloss, yeah ;) Leuk bedacht, ik ben alleen wel erg benieuwd naar de wit/grijze kleur. De andere kleuren zijn pretty!


Lashes for show down €3.99
Leuke nepwimpers. Aparte samenstelling maar wel heel leuk. Alleen ik ben nooit zo gek op nepwimpers, dat aanbrengen alleen al. Het is me nog steeds niet gelukt.

Liquid liner in 'Drama queen' €3.79
Ik ben benieuwd welke kleur dat is...

Shimmering powder €4.99
Leuk product voor als aanvulling bij de collectie maar ik denk niet dat dit zo'n must have is. Voor mij in ieder geval niet. 

Dit waren alweer beide limited editions. Over beide collecties ben ik erg te spreken. Ze zijn erg leuk, en er zitten ook leuke producten tussen die perfect bij de kerst passen. Hee, hoe toevallig is dat. 
'Circus Circus' ligt in december in de winkels en 'Welcome To Las Vegas' rond 15 november.
Oh en vinden jullie dit fijner, zo 2 LE's in één artikel. Of moet ik het voortaan weer apart schrijven?

Welke LE vind jij het leukst? En wat zijn jouw absolute must haves? Tell me!

Ondertussen word ik een beetje gek van al die limited editions. Julie niet? De Big City Life LE van Catrice zou nu in de winkels moeten...