Beautygloss party!

18:49 Nannick 0 Comments


Wie was er gister niet? Het event van Mascha. "Dé beautygloss party"! Ik was er gister wel bij. Het event was in Amsterdam in de Koepelkerk. 's Ochtends vroeg stond ik op om mijn make up te doen samen met een vriendin. 10 over 10 namen we de trein in Zetten-Andelst naar Amsterdam. Ik voelde me enigszins een beetje raar op het station met een hele chique outfit en pumps, maar ach ja zo vaak kom ik niet in Amsterdam dus niemand zal me vast herkend hebben. Om kwart over 12 liep ik samen met mijn vriendin door naar de Koepelkerk. Ik wist niet zo goed hoe ik er naar toe moest lopen. Maar toen ik eenmaal die enorme lange rij zag staan wist ik het, wij zitten goed! :)


Er stond echt een lange rij, wel grappig. Aangezien er alleen maar dames in die rij stonden vroegen de voorbijgangers zich af wat we gingen doen. Met name de mannen. Een man stond zelfs te filmen: ugh!
Alle meiden zagen er zo mooi uit! En het viel me op dat iedereen heel spontaan was, dat mensen gewoon beginnen met praten tegen een paar andere dames die ze helemaal niet kennen. Dat gebeurde ook bij ons. Natuurlijk is het wel makkelijker om een gesprek te beginnen aangezien je hier voor hetzelfde bent. Maar toch zie je het niet overal!

Op het feestje was er echt super veel te doen. Je kon je nagels lakken bij Herome, je kon je make up laten doen door Rimmel en laten meten welke huid type jij hebt. Ook waren er workshops die je kon volgen van make- up en workshops voor catwalk lopen. Embryolisse, Lush, Rimmel London, Givenchy, L'Occtiane, tanden bleken bij WIT, Bybeautygloss en Hannah waren er allemaal! Super leuk! 
Ik heb eindelijk Lemony Flutter gekocht bij het Lush 'kraampje'. Het rook daar echt ge-wel-dig! Maar ik heb me ingehouden. Verder was er ook bij Rimmel London ook nog 3 producten voor €15. Nou dat is helemaal een koopje en daar heb ik gebruik van gemaakt. De producten die ik heb gekocht zie je nog wel voorbij komen in reviews! Ik ben er echt blij mee.



En ook het meest leuke, de goodiebag! Mascha zei dat 'ie heel zwaar was, daar had ze gelijk in. Ik liep met me lush, rimmel london en hannah tasje en de goodiebag door Amsterdam. Nou na 2 minuutjes begaven mijn armen het al, haha. Niet alleen mijn armen overigens. Een hele dag op pumps lopen is voor mij echt niet fijn. Toen ik terug naar Amsterdam Centraal liep deden mijn voeten zo ongelofelijk pijn. Ik liep vast heel erg raar, het is dat je het weet ;). Ik was blij dat ik me schoenen, toen ik thuis was, uit kon trekken, het gevolg: veel blaren. Auw!

Ik ben heel erg blij dat ik gister erbij was, het was leuk om Mascha in het echt te zien en het was gewoon goed georganiseerd! Heel erg mooi! Oh ja, en ik zag Cynthia van misslipgloss.nl ook. Yeaah! Met haar moest ik gewoon even op de foto. Ik vind haar echt zo lief en vrolijk ^^)! Ze herkende me omdat ze me volgt via Instagram. Dat vond ik echt super leuk!


Verder was het gewoon een hele geslaagde dag. Mascha moet het vast wel geweldig hebben gehad. Het is best gek, wij kennen haar allemaal en zij kent ons niet. Hihi. Maar als nog een dag om niet meer te vergeten!

Zijn jullie er ook geweest? En heb je mij toevallig gezien?

Wie was er gister niet? Het event van Mascha. "Dé beautygloss party"! Ik was er gister wel bij. Het event was in Amsterdam in de ...