Catrice Big City Life Berlin palette

12:41 Nannick 0 Comments


Op 22 oktober zou de Big City Life limited edition van Catrice uitkomen. Aangezien 'mijn' Kruidvat altijd een beetje aan de lage kant is, lagen ze er pas gister. Niemand had er nog aangezeten, totdat ik kwam. Ik begon als een gek te swatchen en uiteindelijk was mijn keus hetzelfde gebleven. De limited edition bestaat uit 4 palettes van 4 wereldsteden: Berlijn, New York, Sydney en Londen. Bij elk palette hoort een bijhorende kleur nagellak. Op de persfoto's had ik al in mijn gedachten dat ik voor het Berlin palette of het Sydney palette zou kiezen. Aangezien het Sydney palette meer paarse kleuren had, ging ik voor het Berlin palette. En nu: een review met swatches!


Het is een kartonnen doosje, nou eigenlijk een doos. Want ik had ze een stuk kleiner verwacht! Er zit een schattig touwtje aan waarmee je het doosje open kan krijgen. De verpakking vind ik echt een enorm pluspunt, het ziet er super leuk uit en er is echt over na gedacht. Op de achterkant staat nog informatie en hoe je dé Berlin look kan maken. In dit palette krijg je 6 oogschaduwkleuren, 2 kleuren blush, een oogpotlood en een sponsapplicator kwastje. Nou dat kwastje kan je vergeten, ik heb nog nooit zo'n slecht kwastje gezien. Huppakee, gelijk de prullenbak in. Maar voor de rest een goede inhoud, vergeleken met de prijs. Want je bent namelijk maar €6.99 voor deze palette kwijt.



De namen van deze oogschaduw kleuren zijn allemaal Duits. Het heet niet voor niets het 'Berlin' palette! Ik noem de namen nog even van links naar rechts: Tiergarten, Brandenburger Tor, Am Alex, Berlin Wall, Ku'damm en Checkpoint Charlie. De namen van de blushes: Unter den Linden en Siegessaule. Ik heb ze ook nog even geswatched, en ik was verbaasd! De swatches zijn zonder basis!


Hier zie je de 4 bovenste oogschaduwkleuren: Tiergarten, Brandenburger Tor, Am Alex en Berlin Wall. De kleuren 'Brandenburger' en 'Berlin Wall' doen me heel erg denken aan de kleuren in het Oh So Special palette. Al deze kleuren zijn goed gepigmenteerd en alles is shimmer, jippie!


Sorry voor deze crappy foto maar het foto's maken lukte even niet meer met deze kleuren. Hopelijk is deze foto voor jullie alsnog duidelijk. De oogschaduwkleuren: Ku'damm en Checkpoint Charlie. En de blushes: Unter den Linden en Siegessaule. De blushes zijn goed gepigmenteerd, beter dan dat ik verwacht had. En Checkpoint Charlie is een mooie kleur die je kunt gebruiken als highlighter. Ook bij deze kleuren was de structuur prettig om aan te brengen, en weinig fall-out!


Dit is de swatch van het mini oogpotloodje. Goed kwaliteit alleen de punt is een beetje hard, hierdoor blijft het wel langer zitten. En ik moest goed boenen voordat de strepen van mijn hand af waren. 

Ik ben erg blij met dit palette, de aardetinten zijn goed gepigmenteerd. En ze hebben weinig fall-out. De verpakking ziet er ook nog eens awesome uit! Toppie allemaal. Ik ben bang dat dit absoluut één van mijn favorieten word. Het Too Faced Natural Eye Palette is geschrapt van mijn wishlist! Binnenkort komt er een look online met dit mooie palette!


De Big City Life collectie ligt nu in de winkels! En de paletten kosten €6.99. Op dit moment loopt er een leuke actie: als je 2 make- up producten koopt krijg je 35% korting. Ik betaalde voor dit palette en nog een andere oogschaduwkleur €5.50. Lekker toch?

Op 22 oktober zou de Big City Life limited edition van Catrice uitkomen. Aangezien 'mijn' Kruidvat altijd een beetje aan de lage ka...