Celeb look: Kate Moss

12:00 Nannick 0 Comments


Kate Moss kennen we waarschijnlijk allemaal van haar modellenwerk. Ze is een brits meisje wat geboren is op 16 januari 1974. Ze werd het bekendst door haar werk bij Calvin Klein, daar is ze inmiddels het vaste gezicht. Kate Moss heeft al voor vele bekende merken als 'gezicht' gewerkt. Voor veel fashion merken zoals Chanel, Gucci, Versace, Louis Vouitton en Dolce & Gabanna is ze al druk bezig.  Ook bij veel cosmetica merken zoals Rimmel London en Dior. Kate werd in 1988 op 14 jarige leeftijd ontdekt door Sarah Doukas.  In 2005 werd ze gefilmd toen ze met cocaïne bezig was, veel merken lieten haar vallen. Maar na een tijdje keerde ze weer terug naar de modellenwereld. Benieuwd naar de looks van Kate Moss?



Voor Rimmel heeft ze echt heel erg veel shoots gehad. Ik kan wel al die foto's hier neer zetten maar dan is het ook een beetje raar. Dan heeft ze altijd goede make- up. Deze look vind ik wel heel erg mooi. Haar lippen mooi rood en haar ogen opgemaakt met hele lichte kleuren. Ik vind het een mooi contrast. 


Hier zie je Kate zonder of met heel weinig make-up. I like! Jeetje wat is zij mooi zonder make- up. Eerlijk gezegt zelfs nog mooier dan met make- up.


Ugh, check die rimpels. Dit had ik nog niet gezien van Kate Moss. Haar lippen hebben wel een mooi (nude) kleurtje. En haar ogen met een iets rare wing eyeliner. 


Hier vind ik haar make- up mooi zitten. Die kleur oogschaduw past goed bij haar. Hier lijken haar rimpels al een stuk minder, wat een plamuur laag foundation wel niet kan doen. Right?


Wauw, op deze foto heeft ze haar gezicht echt heel mooi geshaped. Dat vind ik echt heel mooi, ze kijkt alleen een beetje stoned, haha. 


Deze foto vind ik vet! Haar ogen zijn hier zo mooi opgemaakt, oke i know het is voor de shoot, maar toch! Echt heel vet voor zo'n foto. 
  

Die wing eyeliner is amazing! Het staat echt super goed bij haar, en dan die felle kleur lipstick erbij maakt de look helemaal compleet. Deze shoot is gedaan voor de lipsticks van Dior. 


Dit vind ik ook een mooie foto, haar oog make-up vind ik hier echt mooi. Het staat goed bij haar. 


Oh, ik hou van die looks waarbij de oogschaduw in een punt afloopt. Ook bij deze foto weer, echt mooi. Vooral bij Kate vind ik het mooi staan. Haar wenkbrauwen zijn hier ook echt mooi, dat was me eerder eigenlijk nog niet opgevallen. 

De dochter van Kate Moss heeft onlangs gezegd dat ze vind dat haar moeder te veel make- up draagt. En dat ze haar moeder veel mooier vind zonder make- up. Dat vind ik eigenlijk ook wel. Maar met make- up snap ik dat zij zich zelfverzekerder voelt aangezien ze model is. Er is van elke kant wel iets te zeggen.

Wat vind jij van de looks van Kate Moss? En vind je de uitspraak van haar dochter juist, of ben je het er totaal niet mee eens?

Kate Moss kennen we waarschijnlijk allemaal van haar modellenwerk. Ze is een brits meisje wat geboren is op 16 januari 1974. Ze werd het be...