Etos douchegel & Bodybutter Guave Macadamia

12:00 Nannick 0 Comments


Deze twee leuke producten had ik gekregen op mijn verjaardag van mijn lieve nicht. Een douche crème en een bodybutter. Ik was gelijk enthousiast toen ik hem kreeg. Bodybutters zijn gewoon onwijs leuk om uit te proberen. Ik ben vast niet de enige die meerdere bodybutters en bodylotions heeft? Vandaag heb ik een review voor jullie van deze twee producten die allebei dezelfde geur hebben namelijk: Guave Macadamia. En ik kan je alvast verklappen, ik ben enthousiast over de geur!

Ik geef kort mijn mening over deze producten want anders word het een lang artikel. Als eerste de bodybutter, het product waar ik het meest enthousiast over ben!


De bodybutter komt in een leuke verpakking. Niet te saai en niet te vrolijk, precies goed. Er zit 50 ml in, waar je een tijdje mee doet. Als je het open maakt zit er nog een plastic bescherm plaatje op. Die moet je draaien en dan eruit tillen. Dit zegt Etos over de bodybutter:
"Deze bodybutter verzorgt je huid en zorgt dat het in goede conditie blijft door onder andere de toevoeging van pro vitamine 85. Het heeft een vochtregulerende werking. Verder bevat het vitamine E, dit helpt huidveroudering tegen te gaan. De guave komt uit Peru en bevat essentiële oliën voor de huid. Deze vrucht helpt het herstellend vermogen van je huid. De macadamia komt uit Australië."

Ik vind de geur echt heel erg lekker, vanaf toen ik hem kreeg mijn favoriete geur. Toen ik dit artikel schreef stond de bodybutter voor me en heb hem gewoon open gelaten omdat ik de geur zo lekker vond.
Deze bodybutter is vrij dik waardoor het niet snel intrekt. Maar dat is in dit geval een voordeel want zo is het extra verzorgend voor je huid! De geur ruik je goed en blijft lekker lang hangen. Deze bodybutter is een echte aanrader!

Dit product kost €4.99 en is alleen te koop bij de Etos. 

 

Als laatste review ik deze douche crème. De geur is hetzelfde, en de verpakking ziet er leuk uit. Handig voor op een vakantie, want dan hoef je tenminste geen grote verpakking mee te sleuren. Het is een lekker product om te gebruiken maar het heeft verder geen extra waarde. Afgezien van de geur dan :) De douche crème doet gewoon zijn werk alleen de substantie is een beetje irritant ( te dun). En je ruikt het onder de douche maar daarna gaat de geur weg. Er zit 50 ml in. Hier doe je niet lang mee!

Deze kost ook €4.99 en is te koop bij de Etos

Nog als laatste even een foto met de producten, zo heb je een goed idee van de substantie.


Over het algemeen ben ik tevreden over deze producten. Helemaal over de geur, zo lekker! De douche crème is een beetje irritant vanwege de dunne substantie. Maar de bodybutter is geweldig! Heb jij deze producten ook? Zo ja, wat vind je ervan?

Deze twee leuke producten had ik gekregen op mijn verjaardag van mijn lieve nicht. Een douche crème en een bodybutter. Ik was gelijk enthou...