Mijn gezichtsroutine

12:00 Nannick 0 Comments


Een gezichtsverzorging is heel erg belangrijk als je elke dag make-up draagt. Met make- up bedoel ik in dit geval foundation, concealer, primer en poeder etc. Je kunt dit niet laten zitten, daar word je huid er niet vrolijker op. Als je het er niet af haalt kunnen er bacteriën op je gezicht komen en dat willen we allemaal niet. Ons gezichtje moet er mooi uitzien zonder rode vlekken of puisten. Als je dat wilt zul je je huid moeten verzorgen, het hoeft helemaal niet veel te zijn. Ook is er geen verschil in dure producten en goedkope producten, het is maar net wat jij fijner vind. Wil je weten wat mijn routine is?

Voor het douchen haal ik mijn oogmake-up eraf met een oogmake-up remover van het Kruidvat op basis van olie. Meestal begint het werk al onder de douche. Kijk en lees mee.


Deze 3 in 1 reiniging van Garnier gebruik ik onder de douche. Het is een reinigingsmiddel, scrub en masker in één. Hoe handig kan het zijn? Ik gebruik hem één keer per week als masker en één keer per dag als reinigingsmiddel. Onder de douche breng ik het aan, ondertussen doe ik wat anders en na een tijdje haal ik het er weer af. Ik gebruik dit onder de douche omdat het dan een stuk gemakkelijker gaat met afspoelen.


Na het douchen gebruik ik de reinigingsmiddel van de DA. Deze heb ik al zo lang, en ik vind hem nog steeds fijn. Ik doe ook deze reiniging omdat deze wat vetter is, die van Garnier is een beetje uitdrogend. Deze is een stuk milder voor mijn gezicht. En de geur is ook lekker :)!


Daarna gebruik ik een moisturizing cream-gel van Essence uit de My Skin colllectie. Een erg fijne crème, de geur is ook goddelijk fris! Hier komt binnenkort een review over.


Voordat ik naar bed ga (ondertussen alweer 2/3 uur later) doe ik nog een hydraterende dagcrème op. Deze van Nivea ruikt erg lekker en is een beetje vettig, maar dat is alleen maar goed voor in de nacht! Voor overdag is 'ie ook fijn maar daarvoor heb ik weer een andere, haha!

Dit was alweer mijn routine, zoals je ziet gebruik ik helemaal niet veel. Maar mijn huid ziet er (voor zover ik weet) goed uit, ik heb niet zo heel veel last van puistjes. Op dit moment wel, maar dat is een foutje van mezelf (lees het artikel van gister). Mijn routine veranderd op den duur wel, want producten raken op. Eigenlijk koop ik maar heel weinig producten steeds opnieuw. Ik vind het leuk om nieuwe en andere producten te testen, dus je zult bij mij nooit dezelfde routine tegenkomen. Als deze crèmes op zijn koop ik niet meer dezelfde!


Wat is jouw gezichtsroutine? Gebruik je veel producten?

Een gezichtsverzorging is heel erg belangrijk als je elke dag make-up draagt. Met make- up bedoel ik in dit geval foundation, concealer, pr...