NOTD || Blue Addicted

12:00 Nannick 0 Comments


Blue Addicted was een kleur waarop ik gelijk verliefd werd, toen ik hem zag. Deze kleur ziet nog niet zo lang in het assortiment van Essence. Bij verschillende reviews op andere beautyblogs had ik gelezen dat deze kleur niet zo dekkend is. Waarschijnlijk pas na 3 of 4 lagen. Aangezien er glitters in zitten, vond ik het niet zo'n strak plan om 3 lagen te gaan gebruiken. Glitters is al een hel om het eraf te halen, en dan nog meer! Dat was ik dus niet van plan, aangezien ook mijn nagels niet van goede kwaliteit zijn. Ik had gezocht naar een donkerblauwe kleur die heel dicht bij Blue Addicted kwam. Alleen dan zonder glitters. Uiteindelijk koos ik voor 'Hard to resist'. Ook uit de Colour & Go collectie van Essence. Deze twee kleuren over elkaar heen zouden de prachtigste combinatie vormen die ik ooit had gezien, dacht ik.

'Hard to resist' en 'Blue Addicted' droeg ik naar de beautygloss party (yeah). Ik was allang blij dat de kleuren goed bij elkaar paste. Van 'Hard to resist' had ik één laag aangebracht en van 'Blue Addicted' ook. Ik bind het een mooi effect, en heb het even vast gelegd met de spiegelreflex, uiteraard. Hieronder zie je de swatch.



De donkerblauw kleur die eronder zit past echt goed bij 'Blue Addicted'. Deze combinatie ga ik vast erg veel dragen. Alleen de glitters houden me altijd tegen. Ik vind glitters echt heel erg leuk (op je nagels dan hé) maar het eraf halen is veel werk. En ik weet dat er zo'n speciale manier is waardoor je niet hard hoeft te boenen. Maar mijn nagels zijn al niet erg sterk, en daarvan word het alleen maar erger. Dus ik ben bescheiden en doe het één keer in de zoveel weken ;). Hieronder zie je 'Hard to resist' en 'Blue Addicted' even naast elkaar.


Wat vinden jullie van het kleurtje 'Blue Addicted'? En heb jij vaak een glitter manicure?

Blue Addicted was een kleur waarop ik gelijk verliefd werd, toen ik hem zag. Deze kleur ziet nog niet zo lang in het assortiment van Ess...