Outfit of the day - Na regen komt zonneschijn

12:00 Nannick 0 Comments


Vandaag schijnt het zonnetje, en besloot ik om de dikke, lange trui in de kast te laten liggen. Na alle kou en regen deze week zou je niet snel denken dat de zon vandaag zou gaan schijnen. En dan ook nog eens zonder regen. Ik vind het allemaal best, buiten foto's maken is een stuk beter dan met het licht binnen. Ik koos ervoor om de broek met rust te laten, dit is een mooie dag om een legging aan te trekken. Niet te koud en niet te warm, precies goed. Zonnebril op, en ready to go!

Ik vind deze outfit leuk, voor een klein feestje maar ook gewoon voor school. Ik draag heel vaak een legging met een zwart rokje, maar altijd in combinatie met een ander vestje of hemdje. Ik doe trouwens mijn best voor de foto's, er is wel vooruitgang vergeleken met de vorige outfit foto's (al zeg ik het zelf). Het blijft moeilijk... ;)



Kleding:

- Zwarte, lange legging
- Zwart rokje van H&M
- Wit hemd, ook van de H&M
- Zwart vestje met knoopjes, van de C&A
- Zwarte schoentjes (zie je niet op de foto)

Accessoires:
- Horloge, Esprit
- Armbandjes, vanuit verschillende landen
- Ring, van het Kruidvat
- Zonnebril, zat ooit bij de Glamour

Zouden jullie met deze outfit rondlopen? Of hebben jullie weer een andere stijl? Fijne zaterdag allemaal, en geniet van de zon (nu het nog kan)!

Vandaag schijnt het zonnetje, en besloot ik om de dikke, lange trui in de kast te laten liggen. Na alle kou en regen deze week zou je niet ...