Super super super schattige tip!

12:00 Nannick 0 Comments


Nu jullie dit artikel zien denken jullie vast 'Waar gaat dit over?'. Okee please, niet weggaan haha! Het is een hele schattige tip. Dit is voor jullie waarschijnlijk een dood normale, plastice plant. Niet?
Sinds zaterdagmiddag staat deze geweldige plant op mijn vensterbank, en weet je wat leuk is: hij beweegt!!

Dit is namelijk een luchtverfrisser, hoe schattig is dat. Een luchtverfrisser in de vorm van een plant. En hij beweegt ook nog eens. Hoe werkt dat? Nee het gaat niet via een batterijtje.


Kijk, er zit een mini zonnepaneel op het plantje. Je moet het plantje ergens neer zetten waar veel zonlicht is. Dus geen kunstmatig licht, een felle lamp werkt dus niet. Ik heb hem onder mijn raam op het vensterbankje gezet, zo krijgt 'ie voldoende licht! Het licht komt op die zonnepaneel en daardoor gaat het plantje bewegen. En doordat het beweegt komt er een frisse geur vanaf. Zo schattig!

Ik zat zaterdagmiddag op de laptop artikelen te tikken en even twitter checken, en opeens rook ik een lekker, fris geurtje in mijn kamer. En dat was het bewegende plantje (ja, de zon scheen). Echt zo lekker!
Dit bewegende plantje staat ook nog eens leuk op je kamer als 'accessoire'. Wedden dat niemand verwacht dat het een luchtverfrisser is?


Je kunt deze luchtverfrisser kopen bij de Xenos. Ik heb hem nog niet in andere winkels gespot, maar als jij het wel hebt gezien, laat het me weten in de comments. Voor €2.99 heb je deze luchtverfrisser in huis. Je hebt hem trouwens ook nog in verschillende kleuren, maar deze stond het best bij mijn interieur.

Ik zou zeggen, haal dat schattige plantje in huis. En je kamer ruikt binnen no-time lekker fris!

Nu jullie dit artikel zien denken jullie vast 'Waar gaat dit over?'. Okee please, niet weggaan haha! Het is een hele schattige tip....