H&M sinterklaas/kerst cadeautjes

12:00 Nannick 0 Comments

Elke dag kijk ik in de shop van de H&M. Wie niet? Eigenlijk neem ik altijd een kijkje bij de cosmetica 'afdeling', eenmaal een beautyaddict.... Bij de cosmetica van de H&M heb ik mijn twijfels, sommigen producten zijn juist heel goed en sommige producten hebben een kwaliteit om van te huilen. Dat is vaak ook de rede waarom ik nooit cosmetica van de H&M koop. Echt, ik heb gewoon helemaal niks. Op een lekkere lipbalsem na dan ;). Maar ik kwam dit keer eigenlijk wel leuke dingen tegen. Iets waar ik wel enthousiast over ben, ondanks de goede/slechte kwaliteit.



Deze 'nieuwe' producten van de H&M zijn echt perfect voor de feestdagen, aangezien vandaag Sinterklaas in ons land aankomt en de kerstman ook al bijna is gearriveerd, komt dit goed van te pas. Deze super leuke mini cadeautjes die zijn verpakt in een leuk doosje, zijn natuurlijk altijd leuk om te krijgen. Maar ook vriendelijk voor je portemonnee. Voor iedereen wat wils.

De prijzen:
1: Lichaamsverzorginsset €4.95
2: Oogschaduw mini multi €9.95
3: Nagelverzorgingsset €4.95
4: Eau de Toilette €2.95
5: Bodyspray €3.95
6: Make- upkit €5.95
7: 5 kleuren nagellak €5.95

Ik vind het echt heel erg leuk dat H&M hieraan denkt. Het is weer eens wat anders, en perfect voor de aankomende feestdagen. Welke producten ga jij kopen voor jezelf of voor een vriendin? Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar het make- upkit, misschien kan ik in de winkel wat swatchen?

Elke dag kijk ik in de shop van de H&M. Wie niet? Eigenlijk neem ik altijd een kijkje bij de cosmetica 'afdeling', eenmaal een b...