Look met het Catrice Berlin palette

12:00 Nannick 0 Comments


Vorige week konden jullie de review lezen over het Berlin palette uit de Big City Life limited edition van Catrice, die nu in de winkels ligt. Het is een hartstikke leuke collectie, erg geliefd ook. Het Berlin palette was een van de meest geliefde paletten, maar bij het filiaal bij mij in de buurt lagen ze nog netjes achter elkaar gestapeld. Yeah! Ik ben heel erg blij met mijn palette en ik ben gelijk aan de slag gegaan met een look. Dit is een draagbare look en verder deze week zullen er nog wel meer looks voorbijkomen die iets heftiger zijn.


Dit is de look die ik heb gemaakt, bruintinten: jeeej! Ik heb 'Checkpoint Charlie' in mijn ooghoeken gebruikt, aan de linker kant van mijn onderste wimperrand en op het wenkbrauwbot als highlighter. 'Ku'damm' heb ik op het midden van mijn bewegend ooglid aangebracht. 'Berlin Wall' heb ik in de buitenste hoek aangebracht en iets omhoog geblend. De laatste kleur die ik gebruikt heb is 'Am Alex', die heb ik aangebracht in mijn crease en bij mijn onderste wimperrand. En als finishing touch mascara en oogpotlood op mijn bovenste waterlijn. That's all!


De producten die ik verder nog gebruikt heb wat betreft mijn ogen zijn:
- Catrice Berlin Palette
- Catrice oogschaduwbasis
- Rimmel 2 in 1 mascara (komt nog een review over)
- Essence wenkbrauwpotlood
- Essence oogpotlood


Wat vinden jullie van deze look? Kom vooral deze week nog terug om de andere looks te bekijken! Aangezien het nu druk is met school, hoop ik de looks snel te kunnen maken en er artikelen van te kunnen schrijven.

Vorige week konden jullie de review lezen over het Berlin palette uit de Big City Life limited edition van Catrice, die nu in de winkels li...