Madonna lanceert parfum

12:00 Nannick 0 Comments

Bijna elke celeb heeft onlangs wel haar eigen geur op de markt gebracht, behalve Madonna. Madonna is al een tijdje over de 50, zou het niet eens tijd worden? Ze is een van de succesvolste zangeressen en toch nog steeds had ze geen eigen geur. Vanaf mei volgend jaar komt daar verandering in. Dan komt het nieuwe en eerste parfum van Madonna uit. De nieuwe geur van Madonna zal "Truth or Dare" gaan heten. Naast een cosmetica collectie komt Madonna dus ook met haar eigen parfum! Lees verder voor meer informatie.



Gardenia, tuberoos en muskus zijn 3 belangrijke kenmerken van "Truth Or Dare". Dit zegt Madonna zelf over haar parfum:

“Mijn moeder rook altijd naar tuberoos en Kaapse jasmijn”, zegt Madonna tegen WWD. “Het was een heerlijke geur, vrouwelijk en mysterieus. Ik wilde haar parfum recreëren maar er tegelijk iets fris en moderns aan toevoegen. Het parfum is eerlijk en gewaagd en daarom heb ik het 'Truth or Dare' genoemd.”
De parfum zal een sterke bloemengeur hebben. Ook houtsoorten en vanille zitten erin, die een tijdloze maar toch moderne geur creëren. De flacon weerspiegelt het dualisme. Dualisme is dat het menselijk wezen 2 onafhankelijke delen heeft. Wat mij betreft een vage betekenis voor een flacon, of ligt dat aan mij?
 
Ook deze collectie van Madonna zal niet alleen uit parfum bestaan. Er zal ook een shower gel en een body lotion bij worden verkocht. De prijzen staan hieronder.

Eau de parfum 75ml €62
Eau de parfum 50ml €46
Eau de parfum 30ml €35
Body lotion €22
Shower gel €21

In April word de geur in Engeland verkocht en in mei wereldwijd, Nederland dus ook. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de geur. Wat vind jij?

Bijna elke celeb heeft onlangs wel haar eigen geur op de markt gebracht, behalve Madonna. Madonna is al een tijdje over de 50, zou het nie...