Mijn favoriete sieraden van dit moment

12:00 Nannick 0 Comments


De laatste tijd koop ik steeds meer sieraden, mijn stijl is een klein beetje veranderd. Eerst hield ik veel van zilveren en simpele kettingen. Maar nu moet er eigenlijk gewoon 'iets' leuks aan hangen. Ik draag de laatste tijd sowieso meer sieraden dan vroeger. Soms heb ik van die fases waarbij ik ze gewoon niet draag en dan opeens weer wel, heel raar. Nu is zo'n periode waarin ik wel veel sieraden draag. De vorige 2 maanden heb ik gewoon helemaal geen oorbellen gedragen, terwijl ik wel 2 gaatjes in mijn oren heb zitten. En nu weer wel, what's wrong? Anyways, in dit artikel laat ik mijn favoriete sieraden van dit moment zien!

Ik laat ze op volgorde zien, dus de sieraden die ik als eerste laat zien vind ik het mooist. En degene die ik als laatste laat zien vind ik het minst leuk. De oorbellen heb ik even achter wegen gelaten omdat ik daar geen 'favorieten' van heb. 


Mijn armbanden van sas-bijoux staan definitely op nummer 1! Ik heb ze al een tijdje en ik ben er nog steeds hartstikke blij mee, het waren een van mijn verjaardagscadeautjes. Ze zien er nog steeds mooi uit en ik heb ze tot nu toe elke dag gedragen!


Dit is een ketting die ik van mijn vriendin gekregen heb, ook voor mijn verjaardag. Maar dat cadeautje was een beetje aan de late kant ;). Deze ketting vind ik echt HEEL gaaf. Alles wat met camera's te maken heeft is leuk. Maar ik zei al heel lang dat ik een ketting wilde met een cameratje eraan, en toen kreeg ik hem. Dit staat echt super leuk op een basic shirt, echt een statement ketting. Super leuk! Echt een favoriet, ik zat te twijfelen welke nu op nummer 1 moest. Okee, ze delen allebei de eerste plek.


Ik heb 3 ringen, één echte en 2 ringen die heel snel gaan verkleuren. Maar daardoor zijn ze niet minder leuk. De ring met de bloem erop is mijn nieuwste aanwinst, ik vind hem echt super cute. Deze komt van de six! En die andere ring komt van het Kruidvat die jullie een paar weken geleden al in een artikel konden zien.


Ook bij deze ketting hangt er weer 'iets' aan. Dit keer een olifant! Super leuk. Ik heb alleen de ketting zelf veranderd, want het was eerst zwart touw en dat vond ik niet zo mooi. Vandaar dit zilveren. Maar ook deze ketting heb ik gekregen en draag ik heel erg vaak! En er komen altijd wel mensen op me af die dan even mijn ketting moeten vasthouden ;).


Deze ketting heb ik al heel erg lang, en eigenlijk een lange tijd helemaal niet om gehad. Maar nu vind ik hem opeens wel weer leuk. Dit is de langste ketting van allemaal. Deze heb ik ooit gekocht bij de Lucardi voor €1 haha!

Vroeger was ik helemaal niet zo into de sieraden, ik droeg wel oorbellen en een ring maar dat was het wel zo'n beetje. Ik merk nu dat ik er steeds meer naar omkijk. Het maakt een outfit gewoon een stuk leuker. Raar dat ik dat eerst niet zo door had...

Wat zijn jouw favoriete sieraden? En heb je een beetje dezelfde 'smaak' als mij?

De laatste tijd koop ik steeds meer sieraden, mijn stijl is een klein beetje veranderd. Eerst hield ik veel van zilveren en simpele ket...