NOTD || Pink Pin Up

13:56 Nannick 0 Comments


Pieces is een beauty merk wat je niet zo snel tegen komt op het internet. Zelfs niet op lovebeautyandmore.nl, terwijl Pieces een mooi en betaalbaar beauty merk is. Ik heb verschillende kleuren nagellak van het merk Pieces, maar ik draag het niet veel. Deze mooie klassieke rode kleur kwam ik laatst weer tegen en ik besefte me dat ik veel meer naar mijn 'oude' nagellak moet kijken. Omdat die ook heel mooi zijn, een mooi voorbeeld hiervan is: 'Pink Pin Up'. Eigenlijk snap ik niet waarom Pieces voor deze naam heeft gekozen omdat de kleur toch echt rood is, en geen roze.

Voor deze kleur moet je echt 2 lagen aanbrengen, de eerste laag is doorzichtig roze en niet erg mooi. De tweede laag is precies zoals je hieronder op de foto ziet. Een mooie rode kleur! Ik vind de nagellak van Pieces altijd makkelijk lakken. Het heeft een breed kwastje dat ik erg handig vind, want dan hoef je niet vaak over je nagel heen te strijken. De nagellak blijft lang zitten, zo'n 3 tot 5 dagen.


Al met al een mooi kleurtje wat ik echt vaker wil gaan dragen! Alleen bij rood is wel het geval dat je heel precies moet lakken, als dat niet gebeurd is de mooiheid er eigenlijk al vanaf.
De nagellak van Pieces kun je bijvoorbeeld online kopen bij Zalando en in de winkels van Pieces, Vero Moda en Only. De exacte prijs weet ik niet meer, excuse me!

Wat vinden jullie van 'Pink Pin Up'? En dragen jullie vaak rood of word dit door jullie bestempeld als: no go ?

Pieces is een beauty merk wat je niet zo snel tegen komt op het internet. Zelfs niet op lovebeautyandmore.nl, terwijl Pieces een mooi en ...