Passionate Pearl masker dr. VAN DER HOOG

12:00 Nannick 0 Comments


Het assortiment van dr. van der Hoog is vernieuwd en alle producten hebben een mooie en rustige verpakking. Wat mij betreft een stuk beter dan de verpakking die ze eerst hadden. Dit maskertje zat in de goodiebag van de beautygloss party en maakt deel uit van het nieuwe assortiment. Ik heb dit maskertje voor jullie getest, als je verder leest lees je mijn mening over dit kant en klaar masker.

De verpakking van dit masker vind ik een beetje donker, bijna mysterieus. Maar wel strak en mooi! Op de verpakking staat dat het matterend en poriënverfijnend werkt. Op dat laatste hoop ik natuurlijk het meest, want niets is zo vervelend als je je poriën van kilometers afstand nog kunt zien.
Een geschenk uit de zee vormt de basis voor dit juweel van een masker, Passionate Pearl!  Een beautymasker dat passie en luxe perfect combineert. Dé ideale basis voor je make- up. De natuurlijke parelextracten zitten vol voedende en beschermende eigenschappen. Hierdoor verfijnen je poriën en expressielijnen. Na gebruik is je huid egaal en voelt fluweelzacht aan. 

Toen ik het masker had aangebracht voelde ik een lichte tinteling. Ik voelde wel degelijk dat er 'iets' zijn werk aan het doen was. Het is een zacht en dun masker. Je kunt het makkelijk aanbrengen, ik deed dat met een kwast. En met de inhoud in dit masker kun je 2 keer doen als je het masker na de eerste keer goed afsluit.

Na het gebruik was mijn huid inderdaad echt super zacht, de tekst op de achterkant sprak toch deels de waarheid. Ik had geen trekkerig gevoel waardoor ik dit keer mijn crème kon laten staan. Mijn huid zag er een stuk beter uit en de puistjes waren minder rood. Gewoon een top masker!

Dit masker kost €2.10 zoals alle andere maskers van dr. van der hoog. Ik ga zeker nog andere maskers proberen uit deze nieuwe collectie!

Het assortiment van dr. van der Hoog is vernieuwd en alle producten hebben een mooie en rustige verpakking. Wat mij betreft een stuk beter ...