Limited edition || 2x Catrice en Essence

14:19 Nannick 0 Comments

bron

Afgelopen week hebben Catrice én Essence, mijn favorieten budget merken, hun nieuwe limited editions bekend gemaakt. De vorige keer had ik de collectie's in 1 artikel laten zien. Dat doe ik nu ook, want het is een stuk makkelijker en leuker om te lezen (vind ik zelf). De collectie van Essence heet 'Crystalliced', die van Catrice 'Hidden World'. Beide collecties komen begin volgend jaar in de schappen te liggen, dat klinkt nog ver weg hé? Maar eigenlijk is het nog maar een paar dagen. Bizar, maar we zitten al weer bijna in 2012. Lees verder om de inhoud van beide collecties te kunnen bekijken.

Catrice: Hidden World

Made To Stay Eyeshadow Soufflé €3.49

'Wood You Follow Me?', 'Yes, I Wood' en 'Rosy & Cosy'

Blush Mousse €3.79 


Illuminating Base €3.99


Liquid Metal Gloss €3.79

'Yes, I wood', 'Walk On Air' en 'Rosy & Cosy'

Ultimate Nail Laquer €2.49

'White and Seek', 'Walk On Air' en 'Wood You Follow Me?'

Secret Mirror €3.29


De Catrice 'Hidden World' collectie is verkrijgbaar vanaf januari t/m half februari 2012!

Essence: Crystalliced

Liquid Eyeshadow €2.29

'It's A Snow-woman's World', 'Ice Eyes Baby', 'Ice Crystals On My Window' en 'Iced Age Reloaded'

Glitter Froster €2.29

'Frosted Champaign'
'Diamond Dust'

Liquid Highlighter €2.49



Snow Flake Mascara Topper €2.29


Lipgloss €1.79

'It's A Snow-woman's World', 'Diamond Dust' en 'Ice Crystals On My Window'

Nail Polish €1.79

'It's A Snow-woman's World', 'Ice Crystals On My Window', 'Iced Age Reloaded', 'Ice Eyes Baby' en 'Frosted Champaign'

Nailstickers €1.29


De Essence 'Crystalliced' collectie is vanaf januari t/m februari 2012 verkrijgbaar in het Kruidvat.

Ik vind beide collecties mooi maar ik vind ze niet heel erg bijzonder. Ik heb maar een paar spulletjes gezien waarvan ik ze graag wil hebben. Uit de collectie van Catrice: Illuminating Base en de nagellak kleuren: 'Walk On Air' en 'Wood You Follow Me?.
Van de 'Crystalliced' collectie zou ik alleen de vloeibare oogschaduw kopen (alle 4).

Wat vinden jullie van deze collecties, indrukwekkend of niet zo? Wat zijn jullie must- haves?

bron Afgelopen week hebben Catrice én Essence, mijn favorieten budget merken, hun nieuwe limited editions  bekend gemaakt. De vorige ke...