Beauty voornemens voor 2012

12:00 Nannick 0 Comments


Vandaag is de laatste dag van 2011, 't jaar gaat snel hé? Alweer een jaar bloggen voorbij. 2011 is een jaar waarin ik echt veel geleerd heb qua make- up. Waar ik echt heel blij mee ben, en ik ben van plan om nog veel meer te gaan leren! Ieder jaar bedenk ik me weer een paar goede voornemens, die voor mij nog een beetje haalbaar zijn. Maar telkens mislukt het gewoon, ik hou me er gewoon niet aan. Daar ben ik te ongeduldig voor. Ik kan niet iets een heel jaar volhouden, dat duurt gewoon veel te lang. Dit jaar heb ik gekozen voor beauty voornemens, dus geen persoonlijke goede voornemens. In dit artikel laat ik jullie mijn goede beauty voornemens voor het jaar 2012 zien.

Minimaal elke week één of meerdere keren een masker gebruiken

Een paar weken geleden hield ik het netjes bij, één keer per week (meestal op de zondag) mijn gezicht even verwennen. Een maskertje of de neusstrips worden gebruikt. Dit hield ik zo'n 4 weken vol, daarna kreeg ik het veel te druk en dacht ik er niet meer aan. Veel te slecht voor je huid natuurlijk! Dus ik wil volgend jaar gewoon echt minstens één keer per week een masker op mijn gezicht aanbrengen. Dan zie ik er tenminste goed uit in het nieuwe jaar ;)



Elke dag mijn gezicht reinigen
Oke, dit doe ik gewoon bijna praktisch elke avond. Standaard na het douchen, het is gewoon een routine geworden. Maar ik betrap mezelf erop dat ik het een aantal keren vergeet. Nou ja, vergeet? Gewoon geen zin in hebben. Soms als ik echt laat thuis ben, bijvoorbeeld als ik naar een feestje ben geweest, wil ik gewoon rechtstreeks naar mijn bed en niet meer nadenken over de slechte huid die ik de dag erna heb. De reinigingsmelk blijft netjes op zijn plek staan. Als gevolg voor de volgende morgen dat mijn huid er niet uit ziet, ik overal puisten heb én dat mijn kussen helemaal zwart en oranje is van de make- up van de avond ervoor. Niet zo handig dus. Ook al gebeurd het maar één keer in de maand, elke dag je gezicht reinigen!

Minimaal één keer in de week mijn nagels verzorgen
Dit is ook zo'n activiteit wat je snel overslaat, of waar je niet echt zin in hebt. Maar het is eigenlijk wel hard nodig, vooral in de winter. Ik ben echt slecht als het om het verzorgen van mijn handen en nagels gaat, excuse me. Dat zou voor volgend jaar een kei goed voornemen zijn. Waarschijnlijk zien jullie dat resultaat terug op de foto's van de nail of the day artikelen. 


Meer verschillende producten gebruiken en niet altijd dezelfde!
Oh, dit is echt een goed voornemen. Al zeg ik het zelf. Jullie herkennen dit waarschijnlijk wel, al je favorieten dump je in je everyday bakje en de andere make- up spulletjes pak je één keer in de week voor een speciale look. Dat is best zonde toch? Ik ben ook niet van mijn favoriete make- up spullen weg te slaan. Maar soms is het gewoon handig en leuker om andere dingen te gebruiken. Zo voorkom je dat als je je stash aan het opruimen bent, opeens een lipgloss tegen komt die je al een jaar niet meer hebt gezien. "Oh, had ik die ook nog?". Dus gewoon per week je everyday bakje uitpluizen en er andere spullen ingooien!

Ah, best netjes toch? 4 voornemens voor 2012, dat moet vol te houden zijn. Hopelijk. Wacht, ik schrijf ze wel op een briefje want dan word ik telkens herinnert dat ik die voornemens nog had ;).

Nadat ik jullie mijn voornemens heb verteld, ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig wat jouw goed beauty voornemens zijn. Heb je een hele lijst of heb je besloten om geen voornemens te gaan bedenken? 

Oh en ik wens jullie vandaag allemaal een fijne dag en alvast een fijne jaarwisseling. Ik spreek jullie weer in 2012!

Vandaag is de laatste dag van 2011, 't jaar gaat snel hé? Alweer een jaar bloggen voorbij. 2011 is een jaar waarin ik echt veel ...